התגובות שלי בפורום

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: Show Desktop icon #18627

    האייקון נמצא על ה- desktop, אבל הוא אף פעם לא הופיע שם.

    ביצעתי איזה תנועה עם העכבר שגרמה לו לצאת החוצה ל- desktop.

    אני לא רוצה לראות אותו על ה -desktop, אבל אם אני אמחק את האייקון משם לא תעבוד לי האפשרות הזו בכלל.

    בתגובה ל: בעייה כבדה בנושא גלישה ודוא"ל #2280

    כמובן הכוונה ל-10GB ולא כפי שכתבתי.

    מחיצה D מפורמטת.

    הניסוי שערכתי אתמול פתר בגדול את הבעייה-המחשב עצמו תקין.

    חיברתי את המודם שלי למחשב של חמתי והגדרתי את החייגן במחשב זה בהגדרות המתאימות, וכאן אין שום בעייה והכל תקין.

    הבעייה היא עם המודם של בזק (סיכוי גבוה למדיי) או עם הפילטר אצל חמתי בבית.

    תודה לכם על הייעוץ.

    בתגובה ל: בעייה כבדה בנושא גלישה ודוא"ל #2244

    תודה גם לך על תגובתך.

    במחשב יש כונן קשיח אחד בלבד, שמחולק ל-2 מחיצות (C,D).

    קיבולת הכונן הקשיח היא 10M בלבד.

    על גבי מחיצה C הותקנה מערכת ההפעלה.

    אין שום התקן USB שמחובר כרגע למחשב.

    אין לי כל כוונה להשקיע בראוטר כזה או אחר.

    המדובר על מחשב אשר נמצא בימים כתקנם בביתה של חמתי, והיא משתשמת בו לצורך כניסה לאתר אינטרנט בשפה הרוסית (RAMBLER), ולצורך תקשורת באמצעות תוכנת SKYPE עם בנה שמתגורר בחו"ל.

    המחשב מחובר דרך מודם קווי של בזק בתקשורת ADSL רגילה.

    בתגובה ל: בעייה כבדה בנושא גלישה ודוא"ל #2240

    תודה על התגובה.

    בעזרת דיסק זה כבר התקנתי WINDOWS גם במחשבים אחרים ללא שום בעיות, כך שאני מניח בסבירות גבוהה מאוד שמקור הבעייה איננו בדיסק.

    לא התקנתי דבר לאחר הפירמוט.

    עמיתיי לעבודה העלו את הסברה כי ייתכן והבעיות קשורות למודם או לפילטר המחובר לקו.

    זה אולי יכול להסביר את הסיבה לבעיית התחברות עם תוכנת הדואר האלקטרוני (Outlook Express).

    בכל מקרה אני אנסה בערב להגדיר במחשב זה את החיבור שלי בבית של בזק בינ"ל ולראות האם הבעייה באמת נובעת מהתקני התקשורת אצל חמתי.

    תודה.

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)