התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
אורן
חברהיי amnone,
תוכל להיעזר במדריך הבא לפתרון התקלה :אורןאורן
חברהיי jesse,
נסה לבצע סריקה לוירוסים ותוכנות רוגלה בעזרת תוכנת אנטי וירוס מתאימה.אם התוצאות לא תקינות, תוכל לבצע שחזור למערכת ההפעלה:אורןאורן
חברהיי daniel_arnandes,
נסה לפתור את בעיית הקישוריות בעזרת המדריך הבא:אורןאורן
חברהיי נוח,
הדרך היחידה היא לשחזר את החשבון רק באמצעות המייל.נסה גם לשלוח אליהם בקשה למייל הבא:אורןאורן
חברהיי meidi25,
תוכל לעשות זאת ע"י הגדרה בג'ימייל תחת תפריט ה"חשבונות וייבוא" בעזרת כליייבוא המייל :להגדרות השרתים של WALLA, תוכל להיעזר במדריך הבא:אורןאורן
חברהיי meidi25,
אם ניקית את המחשב מוירוסים ורוגלה, כנראה שמה שגורם למסך הכחולהוא בעיית חומרה.כדאי לנסות ולהתקין מחדש את הדרייברים לכרטיסי המסך, הקול והרשת.אם הדבר לא עוזר, כנראה שמדובר בבעיה בלוח האם או ההארד דיסק.אורןאורן
חברהיי hasbs,
האם בתצוגה מקדימה של ההדפסה אתה רואה חיתוך בגודל של המסמך?כמו כן, חשוב לבדוק האם יש הדפסה תקינה מתוכנות אחרות במחשב.אורןאורן
חברהיי נעמי,
דואר יוצא מופיע לעיתים בתיקיית הדואר הנכנס, אם קיבלת תגובהלמכתב ששלחת.בכל אופן, נסי לבדוק אם יש איזשהו כלי סינון של הודעות שמעביר את ההודעות היוצאות לדואר הנכנס.אורןאורן
חברהיי shai71,
ניתן לבצע זאת ע"י כניסה לתפריט Settings<Forwarding and POP/IMAP.שם תחת Forwarding Address עליך לה*** את כתובת המייל שאליה יועברו המיילים.אורןאורן
חברהיי yigal40,
עליך לברר את דגם כרטיס הרשת.אפשרות נוספת היא ליצור חיבור זמני, ולהפעיל את העדכונים האוטומטים שלWindows 7.אורןאורן
חברהיי amirco,
זה נשמע מוזר. האם מסך מערכת הפעלה עולה לאחר מכן?אם מערכת ההפעלה לאחר מכן כמו שצריך, סימן שזה תקין.נסה לבצע בדיקת לוירוסים במחשב בכל מקרה.אורןאורן
חברהיי gilcohen,
אם פרמטת את כרטיס הזיכרון, לא תוכל לשחזר את הקבצים.אורןאורן
חברהיי אליעזר,
הנה מדריך מלא לתוכנה :אורןאורן
חברהיי אהרן,
מדובר על תקלה נפוצה בכרום, במיוחד כאשר יש עומס כרטיסיות.נסה לבצע איפוס לדפדפן בעזרת המדריך הבא:אורןאורן
חברהיי royw,
נסה לבצע שחזור למערכת ההפעלה.תוכל להיעזר במדריך הבא:אם זה לא עוזר, מומלץ שתיצור קשר עם מוקד התמיכה של מייקרוסופט במס' 09-7625400.אורן -
מאתתגובות