התגובות שלי בפורום

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 59 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: הסרת תוסף ADBLOCK מגוגל כרום #57885
    admin
    מנהל בפורום

    עדכון –  פתרון להסרת תוסף adblock מהגוגל כרום

    1. Uninstall suspicious programs from Control Panel

    Windows 8 users: Press Ctrl+X and select Control Panel > Programs and Features.
    Windows Vista/7 users: Click Start > Control Panel > Programs and Features. 
    Windows XP users: Click Start > Settings > Control Panel > Add or Remove Programs > Programs and Features.

    Look for unwanted programs (especially ones with a similar name to the unwanted extension) and uninstall them.

    2. Remove the unwanted extension from Google Chrome

    Click on the Menu icon at the top right of the browser (or the Wrench in outdated versions of Chrome) > Tools > Extensions. Tick the Developer Mode checkbox.

    Write down or save the ID of the unwanted extension shown below the extension title.

    3. Remove the related registry entries

    Press the Windows Key+R and type “regedit” (without quotes).

    In the Registry Editor, select HKEY_LOCAL_MACHINE > SOFTWARE, then select Policies > Google >Chrome > ExtensionInstallForcelist.

    NB: If you cannot find ExtensionInstallForcelist in this place, try selecting HKEY_CURRENT_USER >SOFTWARE, then select Policies > Google > Chrome > ExtensionInstallForcelist.

    Remove the registry key which has a Data value the same as the extension's ID which you wrote down or saved above. Right click on the registry key and select Delete. Accept the warning by selecting Yes.

    4. Remove the extension’s files

    Press the Windows Key+R and type:

    Windows Vista/ 7/8 users: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions
    Windows XP users: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions

    Find the folder with the ID of the extension and delete it.

    takala2015-07-17 16:18:25

    בתגובה ל: מחשב עושה ריסטרט / מסך כחול #53005
    admin
    מנהל בפורום

    סבר ופיתרונות שיכולים לסייע בפתירת הבעיה של המסכים הכחולים: 


    מסכים כחולים יכולים להיגרם מהמון דברים , החל מבעיות תוכנה ועד בעיות חומרה. 
    אני אציין עכשיו את הסיבות למסכים הכחולים – 
    ●ספק כוח פגום/ג'נרי – ספקי כוח פגומים או ספקים ג'נריים שלא יציבים, הם יכולים להיות הסיבה למסכים כחולים. 
    ●התנגשויות תוכנה שונות – מומלץ להסיר את כל הדרייברים שברשותכם , ולהתקין את הדרייברים העדכניים ביותר , 
    משום שהם גורם די נפוץ בגרימת מסכים כחולים. 
    ●קבלים נפוחים/נוזלים – קבלים נפוחים גם הם גורם למסכים כחולים , אם כי זה גורם די נדיר(אך עדיין דורש בדיקה) 
    מי שמועניין לדעת מה הם קבלים נפוחים/נוזלים , יכול לראות את התמונות הבאות ולראות איך זה נראה: 
    תמונה 

    ●קבצי מערכת לא תקינים. 
    ●זיכרונות לא מתואמים/פגומים או לחלופין , סלוט פגום שעליו נמצא סטיק זיכרון – בעיית זיכרונות זה גרום נפוץ מאוד במסכים כחולים , לכן כדאי לבדוק את כל הסטיקים של הזיכרון שנמצאים ברשותכם וגם את הסלוטים עצמם , קיימת התוכנה +MemTest86. 
    הסבר מפורט על הורדה ושימוש בתוכנה תמצאו בהמשך התארד (נכתב ע"י Wh1t3). 
    ●חום גבוה של המעבד/כרטיס מסך/לוח – גם יכול לגרום למסכים כחולים, בידקו עם תוכנות ניטור או תוכנת היצרן. 
    ●עידכון ביוס – אם שום פתרון לא עזר, תשקלו לעדכן את הביוס. יש מקרים שרק עידכון ביוס יוכל לעזור בפיתרון הבעיה. 
    חשוב להזכיר שעידכון ביוס כרוך בסיכון רב אם לא מבצעים אותו כראוי! 
    אם אתם מעוניינים לעשות עידכון ביוס, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת – תקראו את המדריך השלם לעידכון הביוס


    ניתוח מסכים כחולים (קריאת התוכן שלהם): 
    כשהמערכת קורסת, נוצר לוג עם נתונים טכניים מסויימים שמפרטים על הבעיה. 
    הלוג בעצם מתפרס במידע שלו על קבצי ה-Minidump שנמצאים בתיקיית המערכת. 
    כדי להגיע לתיקייה הזאת בדרך הקצרה ביותר, פשוט תיכנסו להתחל/Start , תיכנסו לשורת ההפעלה(Run…) 
    ותרשמו את הקוד הבא בשורת ההפעלה על מנת שהתיקייה עם קבצי ה-Minidump תיפתח לכם: 

    Code: 
    %systemroot%minidump 

    על מנת לקרוא את תוכן הקבצים תצטרכו להוריד את התוכנה WinDbg: 
    להורדת התוכנה למערכות הפעלה 32 ביט 
    להורדת התוכנה למערכות הפעלה 64 ביט 

    בנוסף לתוכנה נדרש שימוש בחבילת סמלים (Symbols) אשר בתוכם יש את המידע הדרוש לניתוח קבצי הדאמפ. 
    את חבילת הסמלים מומלץ להוריד למחשב בכדי שהקריאה תתבצע מהר יותר, לחץ כאן לדף ההורדות של החבילה
    ההורדה של החבילה אינה הכרחית מכוון שבהמשך תראו שניתן להשתמש בהם אונליין מהשרת של מיקרוסופט אך הקריאה תיהיה איטית יותר. 

    פתחו את התוכנה ועקבו אחר ההוראות (שימו לב שסעיפים 1+2 הם לשימוש ראשוני בלבד). 
    1. לחצו על File ו- Symbol File Path או Ctrl+S 
    2. בחלון אתם אמורים לטעון את הסמלים לתוך התוכנה, אם פרסתם אותם לתיקיה במחשב, לחצו על Browse ותבחרו בתיקייה של הסמלים. 
    במידה ואתם מעוניינים לעבוד עם הסמלים ישירות מהרשת, רשמו בחלון: 

    Code: 
    SRV*c:websymbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols 


    3. לטעינת קבצי ה-Dump לחצו על File ו- Open Crash Dump או Ctrl+D 
    בחלון שנפתח לכם, תטענו את קבצי הדאמפ מהמחשב שלכם (הם נמצאים ב-C:WINDOWSminidump ) 
    מומלץ לסדר בתצוגת "פרטים" בכדי לראות מתי נוצר כל קובץ ומי הרלוונטי לכם. 
    4. קריאת המידע מקובץ הדאמפ שפתחתם: 
    הדבר הבסיסי שאתם צריכים לשים לב אליו בחלון הנתונים זו השורה של ה-Probably caused by (נגרם ככל הנראה מ…) 
    הנה תמונה להדגמה: 
    תמונה 
    לפרטים נוספים ומעמיקים יותר הקישו בשורת הכתיבה למטה את הפקודה: 

    Code: 
    !analyze -v 


    הקבצים/סיבות שמופיעות בשורת ה-Probably caused by: 
    אם מופיע לך שהקריסה נגרמה מהקובץ win32k.sys (כמו שמוצג בתמונה הנ"ל) אז תדעו שהבעיה היא כנראה בעיית דרייברים. 
    בדר"כ כשמופיעים לכם קבצים של ווינדוס כמו ה-win32k.sys, ntoskrnl.exe וכו', הבעיה נגרמת בעקיפין מדרייבר מסויים במחשב שלכם, או קובץ מתוך תוכנה שגרם לזה. לכן אי אפשר לדעת בבירור מה הבעיה כשמופיע קובץ מערכת של ווינדוס בשגיאה ומה שמומלץ לעשות זה להסיר את כל הדרייברים של החומרה שקיימים לכם במחשב ולהתקין את הדרייברים העדכניים ביותר מאתר היצרן של אותו רכיב חומרה. 
    חשוב להזכיר – תמיד תוודאו שאתם מתקינים דרייבר שמתאים לרכיב חומרה עצמו במדוייק/למערכת הפעלה שברשותכם. 

    אם מופיע לכם בשורה למשל את הדבר הבא: Probably caused by : memory_corruption, אתם יכולים להבין שהבעיה היא בזיכרונות/סלוטים שלכם. 
    מה שצריך לעשות, זה להוריד את התוכנה לבדיקת זיכרון MemTest86, ולבדוק את הזיכרונות שלכם (הסבר מפורט על התוכנה בהמשך הסטיקי, נכתב ע"י Wh1t3). 

    הסבר כללי על הקבצים שיכולים להופיע לכם ב-Probably caused by: 
    אם למשל מופיע לכם הקובץ : nv4_disp.dll כגורם לשגיאה ואתם לא יודעים מה הקובץ אומר, פשוט תלכו לגוגל ותרשמו את שם הקובץ במדוייק, 
    לאחר שתריצו את החיפוש בגוגל ותקבלו מידע על הקובץ, תוכלו לאתר את מקור הבעיה (במקרה הזה, הקובץ הנ"ל שייך לכרטיס מסך שלך Nvidia, ומה שצריך לעשות זה להסיר אוברקלוק למשל אם קיים, ולהסיר את הדרייבר הקיים ולהתקין את הדרייבר העדכני ביותר מחדש). 
    אם זה קובץ שקשור למשל לכרטיס הקול שלכם, תעשו הסרה של הדרייבר של הכרטיס קול ותתקינו את הדרייבר העדכני ביותר, ואם זה לא עוזר, תבטלו את הכרטיס קול דרך הביוס. 
    אם הקובץ המוצג בדאמפ שייך לתוכנה שהתקנתם, דבר ראשון תסירו אותה בכדי לוודא שהיא אכן גרמה לבעיה, השלב הבא כבר תלוי בכם, האם לחפש תחליף או לקוות שגרסא חדשה יותר תעבוד בצורה תקינה. 

    עדכון: 
    במידה וקורה מצב שמופיעים לכם מסכים כחולים, אך לא נוצרים קבצי Minidump(מקרים דיי שכיחים, שלרוב מופיעים עקב הגדרות לא נכונות בכל הקשור לכתיבת אירועים ביומני המערכת) יש לבדוק מה מס' השגיאה, או הקובץ שמופיע בתחתית המסך הכחול. 
    דוגמא: 

    בתגובה ל: איך פותרים מסך כחול – למתקדמים #53004
    admin
    מנהל בפורום
    הסבר ופיתרונות שיכולים לסייע בפתירת הבעיה של המסכים הכחולים: 
    מסכים כחולים יכולים להיגרם מהמון דברים , החל מבעיות תוכנה ועד בעיות חומרה. 
    אני אציין עכשיו את הסיבות למסכים הכחולים – 
    ●ספק כוח פגום/ג'נרי – ספקי כוח פגומים או ספקים ג'נריים שלא יציבים, הם יכולים להיות הסיבה למסכים כחולים. 
    ●התנגשויות תוכנה שונות – מומלץ להסיר את כל הדרייברים שברשותכם , ולהתקין את הדרייברים העדכניים ביותר , 
    משום שהם גורם די נפוץ בגרימת מסכים כחולים. 
    ●קבלים נפוחים/נוזלים – קבלים נפוחים גם הם גורם למסכים כחולים , אם כי זה גורם די נדיר(אך עדיין דורש בדיקה) 
    מי שמועניין לדעת מה הם קבלים נפוחים/נוזלים , יכול לראות את התמונות הבאות ולראות איך זה נראה: 
    תמונה 

    ●קבצי מערכת לא תקינים. 
    ●זיכרונות לא מתואמים/פגומים או לחלופין , סלוט פגום שעליו נמצא סטיק זיכרון – בעיית זיכרונות זה גרום נפוץ מאוד במסכים כחולים , לכן כדאי לבדוק את כל הסטיקים של הזיכרון שנמצאים ברשותכם וגם את הסלוטים עצמם , קיימת התוכנה +MemTest86. 
    הסבר מפורט על הורדה ושימוש בתוכנה תמצאו בהמשך התארד (נכתב ע"י Wh1t3). 
    ●חום גבוה של המעבד/כרטיס מסך/לוח – גם יכול לגרום למסכים כחולים, בידקו עם תוכנות ניטור או תוכנת היצרן. 
    ●עידכון ביוס – אם שום פתרון לא עזר, תשקלו לעדכן את הביוס. יש מקרים שרק עידכון ביוס יוכל לעזור בפיתרון הבעיה. 
    חשוב להזכיר שעידכון ביוס כרוך בסיכון רב אם לא מבצעים אותו כראוי! 
    אם אתם מעוניינים לעשות עידכון ביוס, אך לא יודעים כיצד לעשות זאת – תקראו את המדריך השלם לעידכון הביוס


    ניתוח מסכים כחולים (קריאת התוכן שלהם): 
    כשהמערכת קורסת, נוצר לוג עם נתונים טכניים מסויימים שמפרטים על הבעיה. 
    הלוג בעצם מתפרס במידע שלו על קבצי ה-Minidump שנמצאים בתיקיית המערכת. 
    כדי להגיע לתיקייה הזאת בדרך הקצרה ביותר, פשוט תיכנסו להתחל/Start , תיכנסו לשורת ההפעלה(Run…) 
    ותרשמו את הקוד הבא בשורת ההפעלה על מנת שהתיקייה עם קבצי ה-Minidump תיפתח לכם: 

    Code: 
    %systemroot%minidump 

    על מנת לקרוא את תוכן הקבצים תצטרכו להוריד את התוכנה WinDbg: 
    להורדת התוכנה למערכות הפעלה 32 ביט 
    להורדת התוכנה למערכות הפעלה 64 ביט 

    בנוסף לתוכנה נדרש שימוש בחבילת סמלים (Symbols) אשר בתוכם יש את המידע הדרוש לניתוח קבצי הדאמפ. 
    את חבילת הסמלים מומלץ להוריד למחשב בכדי שהקריאה תתבצע מהר יותר, לחץ כאן לדף ההורדות של החבילה
    ההורדה של החבילה אינה הכרחית מכוון שבהמשך תראו שניתן להשתמש בהם אונליין מהשרת של מיקרוסופט אך הקריאה תיהיה איטית יותר. 

    פתחו את התוכנה ועקבו אחר ההוראות (שימו לב שסעיפים 1+2 הם לשימוש ראשוני בלבד). 
    1. לחצו על File ו- Symbol File Path או Ctrl+S 
    2. בחלון אתם אמורים לטעון את הסמלים לתוך התוכנה, אם פרסתם אותם לתיקיה במחשב, לחצו על Browse ותבחרו בתיקייה של הסמלים. 
    במידה ואתם מעוניינים לעבוד עם הסמלים ישירות מהרשת, רשמו בחלון: 

    Code: 
    SRV*c:websymbols*http://msdl.microsoft.com/download/symbols 


    3. לטעינת קבצי ה-Dump לחצו על File ו- Open Crash Dump או Ctrl+D 
    בחלון שנפתח לכם, תטענו את קבצי הדאמפ מהמחשב שלכם (הם נמצאים ב-C:WINDOWSminidump ) 
    מומלץ לסדר בתצוגת "פרטים" בכדי לראות מתי נוצר כל קובץ ומי הרלוונטי לכם. 
    4. קריאת המידע מקובץ הדאמפ שפתחתם: 
    הדבר הבסיסי שאתם צריכים לשים לב אליו בחלון הנתונים זו השורה של ה-Probably caused by (נגרם ככל הנראה מ…) 
    הנה תמונה להדגמה: 
    תמונה 
    לפרטים נוספים ומעמיקים יותר הקישו בשורת הכתיבה למטה את הפקודה: 

    Code: 
    !analyze -v 


    הקבצים/סיבות שמופיעות בשורת ה-Probably caused by: 
    אם מופיע לך שהקריסה נגרמה מהקובץ win32k.sys (כמו שמוצג בתמונה הנ"ל) אז תדעו שהבעיה היא כנראה בעיית דרייברים. 
    בדר"כ כשמופיעים לכם קבצים של ווינדוס כמו ה-win32k.sys, ntoskrnl.exe וכו', הבעיה נגרמת בעקיפין מדרייבר מסויים במחשב שלכם, או קובץ מתוך תוכנה שגרם לזה. לכן אי אפשר לדעת בבירור מה הבעיה כשמופיע קובץ מערכת של ווינדוס בשגיאה ומה שמומלץ לעשות זה להסיר את כל הדרייברים של החומרה שקיימים לכם במחשב ולהתקין את הדרייברים העדכניים ביותר מאתר היצרן של אותו רכיב חומרה. 
    חשוב להזכיר – תמיד תוודאו שאתם מתקינים דרייבר שמתאים לרכיב חומרה עצמו במדוייק/למערכת הפעלה שברשותכם. 

    אם מופיע לכם בשורה למשל את הדבר הבא: Probably caused by : memory_corruption, אתם יכולים להבין שהבעיה היא בזיכרונות/סלוטים שלכם. 
    מה שצריך לעשות, זה להוריד את התוכנה לבדיקת זיכרון MemTest86, ולבדוק את הזיכרונות שלכם (הסבר מפורט על התוכנה בהמשך הסטיקי, נכתב ע"י Wh1t3). 

    הסבר כללי על הקבצים שיכולים להופיע לכם ב-Probably caused by: 
    אם למשל מופיע לכם הקובץ : nv4_disp.dll כגורם לשגיאה ואתם לא יודעים מה הקובץ אומר, פשוט תלכו לגוגל ותרשמו את שם הקובץ במדוייק, 
    לאחר שתריצו את החיפוש בגוגל ותקבלו מידע על הקובץ, תוכלו לאתר את מקור הבעיה (במקרה הזה, הקובץ הנ"ל שייך לכרטיס מסך שלך Nvidia, ומה שצריך לעשות זה להסיר אוברקלוק למשל אם קיים, ולהסיר את הדרייבר הקיים ולהתקין את הדרייבר העדכני ביותר מחדש). 
    אם זה קובץ שקשור למשל לכרטיס הקול שלכם, תעשו הסרה של הדרייבר של הכרטיס קול ותתקינו את הדרייבר העדכני ביותר, ואם זה לא עוזר, תבטלו את הכרטיס קול דרך הביוס. 
    אם הקובץ המוצג בדאמפ שייך לתוכנה שהתקנתם, דבר ראשון תסירו אותה בכדי לוודא שהיא אכן גרמה לבעיה, השלב הבא כבר תלוי בכם, האם לחפש תחליף או לקוות שגרסא חדשה יותר תעבוד בצורה תקינה. 

    עדכון: 
    במידה וקורה מצב שמופיעים לכם מסכים כחולים, אך לא נוצרים קבצי Minidump(מקרים דיי שכיחים, שלרוב מופיעים עקב הגדרות לא נכונות בכל הקשור לכתיבת אירועים ביומני המערכת) יש לבדוק מה מס' השגיאה, או הקובץ שמופיע בתחתית המסך הכחול. 
    דוגמא: 
    תמונה
    נערך לאחרונה על ידי les בתאריך כ"ח ניסן התשס"ט, 15:01, נערך פעם אחת בסך הכל.
    בתגובה ל: מדריך | תיקון ואיפוס אינטרנט אקספלורר #40536
    admin
    מנהל בפורום
    בתגובה ל: מדריך | תיקון ואיפוס אינטרנט אקספלורר #40535
    admin
    מנהל בפורום

    Internet Explorer נתקל בבעיה ועליו להסגר..
     
    מתוך בלוג התמיכה של מיקרוסופט ישראל
     

    בתגובה ל: למה יש לי פחות זכרון? #40502
    admin
    מנהל בפורום

     מדריך לתוכנת TreeSize Free
    התוכנה שדרכה תוכלו לבדוק מה ממלא לכם את ההארד דיסק

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=11050&title=treesize-free

    takala2011-02-02 10:30:45

    בתגובה ל: מדריך | הסבר שימוש בתוכנת Malwarebytes #40445
    admin
    מנהל בפורום

    סרטון הסבר לשינוי שפה


    [TUBE]eDiQDLRWOh0[/TUBE]
    admin
    מנהל בפורום

    Facebook disconnect מונע מהדפדפן להעביר מידע לפייסבוק וגוגל על ידי אתר צד שלישי.כלומר,
    לא תוכלו לבצע
    LIKE באתרי אינטרנט מכיוון שאתם מופיעים כלא מחוברים לפייסבוק ולא
    מזוהים גם אם אתם כן מחוברים לפייסבוק.

     

     


    takala2011-01-01 21:26:09

    בתגובה ל: מדריך | הסבר שימוש בדפדפן גוגל כרום Google Chrome #38951
    admin
    מנהל בפורום

    הרחבות מומלצות לכרום:

    Yet Another Google Bookmarks Extension 

    כניסה למועדפים מכל מקום. כל מה שצריך זה חשבון ג'ימייל או כל חשבון גוגל אחר ותוכלו לצפות במועדפים מכל מחשב בעולם.

    זה המקום לשמוע מכם על עוד הרחבות מועילות לגוגל כרום…

    takala2011-01-01 21:22:16

    בתגובה ל: מדריך | הסבר שימוש בדפדפן גוגל כרום Google Chrome #38414
    admin
    מנהל בפורום

    קיצורי מקשים נפוצים:

    Ctrl+N – פתיחת חלון חדש

    Ctrl+T – פתיחת לשונית חדשה

    Ctrl+Shift+N – פתיחת חלון אנונמי

    Ctrl+O – פתיחת קובץ מהמחשב שיטען באמצעות כרום

    Ctrl+1 – מעבר ללשונית מס' 1. אפשר עד מס' 8

    Ctrl+9 – מעבר ללשונית האחרונה

    Shift+Esc – פתיחת task manager

    Ctrl+J – פותח את עמוד ההורדות

    Ctrl+H – פותח את עמוד ההסטוריה

    Ctrl+Shift+B – מפעיל או מסתיר את סרגל הסימניות

    Ctrl+Shift+Delete – פותח את החלון של ניקוי הסטוריה גלישה וקוקיס


    takala2010-11-23 21:51:15

    בתגובה ל: מדריך | תיקון ואיפוס אינטרנט אקספלורר #35071
    admin
    מנהל בפורום

    אם הבעיה באינטרנט אקספלורר מופיעה בכל היוזרים במחשב

    מומלץ להסיר את הדפדפן ולהתקין מחדש.

    במידה ולא מופיע בAdd remove Programs 
    יש להיכנס ל-cmd ולהקליד בחלון הדוס את השורה הבאה:
     
    הסרת אינטרנט אקספלורר 7 –
    %windir%\ie7\spuninst\spuninst.exe
    הסרת אינטרנט אקספלורר 8 –
    %windir%\ie8\spuninst\spuninst.exe
     
     
    הורדת אינטרנט אקספלורר 8-
     
     
    הורדת אינטרנט אקספלורר 7 –
     
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=9ae 91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b&displaylang=en
     
    בתגובה ל: מדריך | תיקון ואיפוס אינטרנט אקספלורר #35070
    admin
    מנהל בפורום

    במידה והבעיה לא נפתרה –

    מומלץ לבדוק אם הבעיה מופיעה בכל היוזרים במחשב או רק ביוזר אחד.

    אם הבעיה מופיעה רק ביוזר אחד. נכנסים עם היוזר הבעייתי לווינדוס

    סוגרים את כל החלונות של אינטרנט אקספלורר הפתוחים במחשב

    נכנסים ל-run ומקלידים regedit

    מגיעים לנתיב הבא:

    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer

    ומשנים את internet explorer ל- internet explorer.old ומבצעים ריסטרט למחשב

     

    בתגובה ל: מסנג’ר – תמיכה טכנית #34965
    admin
    מנהל בפורום

    פורטל חדש לפתרון בעיות במסנג'ר:

    http://windowslivehelp.com/product.aspx?productid=2

     

    בתגובה ל: כנראה פרצו לכם למייל או לפייסבוק #34964
    admin
    מנהל בפורום

    מומלץ לעיין במאמר הבא:

    http://it.themarker.com/tmit/article/11616

     

    בתגובה ל: אייקונים כחולים בשולחן העבודה / רקע כחול #30652
    admin
    מנהל בפורום

    לחצן ימני על שולחן העבודה –    "Arrange Icons by" ולוודא שלא מוסמן V ב-
    Lock Web Items On Desktop 

    Ensure the Wallpaper is an image file not HTML.

    takala2010-2-7 14:54:45

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 59 סה״כ)