הנה הפתרון שלך:
כדי להתגבר על הבעיה הזו יש לבצע את הפעולות הבאות:
1) לסגור את כל יישומי האופיס.
2) ב Windows XP לגשת לתיקייה:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Proof
ב Windows Vista לגשת לתיקייה:
C:\users\<username>\AppData\Roaming\Microsoft\proof
* אם לא יודעים לאיזה חשבון משתמש להיכנס מתוך תיקיית Documents and Settings או תיקיית Users אפשר:
ללחוץ על התחל ואז על הפעלה ובשורת פקודה להקיש . (סימון של נקודה) וללחוץ על אישור. תפתח התיקייה של המשתמש הנוכחי במערכת ההפעלה.
* אם בתיקיית המשתמש לא רואים את התיקייה Application Data או AppData יש ללחוץ על כלים מתוך סרגל הכלים למעלה ומשם לגשת ל אפשרויות תיקייה , מהלשונית למעלה לבחור ב תצוגה , בתוך המלבן הלבן יש לסמן את הצג קבצים ותיקיות מוסתרות וללחוץ אישור.
3) בתוך התיקייה (על פי סעיף 2) יש לאתר קובץ בשם CUSTOM.DIC – מי שרואה קובץ בשם CUSTOM זה אותו הקובץ.
4) לפתוח את הקובץ CUSTOM (בעזרת כתבן).
5) למחוק את תכולת הקובץ ולשמור.
6) להיכנס ליישומי האופיס ולבדוק את בודק האיות.
לפרטים נוספים
http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2007/10/1 6/Buffer-overrun-detected-_2D00_-Run-time-error.aspx