סורק pixma mp150 של canon – תקלה

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים סורק pixma mp150 של canon – תקלה

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #40145
    einat
    חבר

    יש לנו סורק pixma mp150 של קנון, הסורק לא עובד ועל הצד מופיע לסרוגין האות E והספרה 5.

    תודה מראש,

    עינת

    #40147
    ליאור
    חבר
    #40151
    blue
    חבר

    אלו הם השגיאות של המדפסת שברשותך :

    E2 – No paper (ASF) 
    E3 – Paper jam 
    E4 – No ink 
    E5 – The ink cartridges are not installed or a non-supported ink cartridge is installed , or the ink cartridges are not installed properly 
    E8 – Waste ink absorber full, or platen waste ink absorber full «ОК»)
    E9 – The connected digital camera / video camera does not support Camera Direct Printing 
    E14 – The Ink cartridges whose destination are wrong 
    E15 – Ink cartridge is not installed 
    E16 – Ink remaining is unknown 
    E19 – Failed to scan head alignment sheet 
    E22 – Carriage error 
    E23 – Paper feed error 
    E24 – Purge unit error 
    E25 – ASF(cam) sensor error 
    E26 – Internal temperature rise error 
    E27 – Waste ink absorber full or platen waste ink absorber full 
    E28 – Ink cartridge temperature rise error – 
    E29 – EEPROM error 
    E33 – Paper feed position error 
    E35 – USB Host VBUD over current error – USB 
    E37 – Abnormal motor driver error 
    E40 – Other hardware error 
    E42 – Scanner error

    לפי מה שאתה מתאר : או שהראשי דיו פגומים , או שלא התקנת אותם כמו שצריך או שהם לא מתאימימים למדפסת 
    שורה תחתונה זה קשור לראשי דיו 🙂
    #40166
    einat
    חבר

    ראשית – תודה על ההתייחסות!

    באמת אין לנו דיו במדפסת, אבל האם דיו קשור לסורק? אני צריכה לסרוק תמונות למחשב, ללא הדפסה.

    תודה רבה!

    #40176
    blue
    חבר

    יש מדפסות שללא דיו או כל שגיאה אחרת ,  הם לא מגיבות …

    #40193
    ליאור
    חבר

    היי

    תראי אני יודע שמכונת צילום כן צריכה טונר למרות זאת סורק אני לא בטוח אבל לפי דעתי אני לא חושב שצריך מכיוון שהוא עובר על סריקה והעברת הנתונים למחשב ישירות מבלי לצלם או להדפיס. אני יודע שהעצה הזאת בטח כבר עלתה בדעתך אבל בכל זאת תתקשרי לחברה והם יאמרו לך מה הבעיה בלי עיכובים, אני פתרתי כך המון בעיות במדפסת המשולבת שלי בכמה דקות של שיחה. ב ה צ ל ח ה ! ! !

    הנה לך תצליחי:

        *

          פנייה בכתב – ניופאן, רוז'נסקי 14 ראשון לציון.

        *

          פנייה באמצעות הטלפון – 1-700-700-727 או 052-99-99-966

        *

          פנייה באמצעות הפקס – 03-9628332

        *

          פנייה באמצעות דואר אלקטרוני – [email protected]

    גם אם האחריות פגה תנסי בכל זאת אל תחששי, מקסימום לא נמשיך לבדוק את הבעיה.lior1232011-01-18 10:33:19

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.