פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › עזרה בהתקנת windows
- This topic has 9 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 13 years, 10 months by
Google.
מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
-
מאתתגובות
-
14 ביוני 2011 בשעה 16:44 #42971
ranbah
חברחברים שלום
יש לי מחשב HP בן שנה וחצי והארד דיסק שלי הלך, מאחר ולא ייצרתי קובץ recovery אמרו לי בתמיכה של HP שהם לא יכולים לעזור לי.יש לי את הקוד של ה- windows כי הוא מקורי וקניתי הארד דיסק חדש.רציתי לדעת אם יש אפשרות להתקין את החלונות ללא דיסק.אני אודה מאוד אם תעזרו לי אני די מיואש14 ביוני 2011 בשעה 17:28 #42972אבי לוי
מנהל בפורוםמדוע להתייאש…?
במקרה שלך אתה מוכרח להשתמש בתקליטור התקנה,או באמצעי אחסון שיכיל את קבצי ההתקנה של חלונות כגון התקן USB בנפח של מינימום 2.5 גיגה.אם נמצא ברשותך מפתח המוצר, זה הפקטור החשוב מכל.כל שנותר לך לעשות, הוא למצוא תקליטור התקנה התואם את מערכת ההפעלה הקודמת שלך.ציין בבקשה לאיזה מוצר בדיוק מתאים מפתח ההתקנה שלך וננסה לסייע.14 ביוני 2011 בשעה 17:40 #42976ranbah
חברכי שירות הלקוחות של hp פשוט מתחת לכל ביקורת ואני לא איש מחשבים דגול
הייתה מותקנת אצלי windows vista14 ביוני 2011 בשעה 17:41 #42977ranbah
חבראהה… אולי זה גם יעזור המחשב הוא hp pavilion מסדרת 6000
14 ביוני 2011 בשעה 17:54 #42978אבי לוי
מנהל בפורוםרן ידידי
ברגע שהכונן הקשיח נפח את נשמתו – אין מה לעשות יותר.אתה חייב להחליפו בחדש ולהתקין עליו מערכת הפעלה.האפשרויות שלך כפי שאני רואה אותן הן:1. להשיג תקליטור התקנה לויסטה שיהיה תואם לגרסה שלך.אין זה מספיק לומר ויסטה, אתה צריך לספק את הגרסה המלאה כגון:Home Basic – Home Premium – Business – Ultimate2. להתייעץ עם חברת מיקרוסופט בדבר המקרה ולראות מה יש להם להציע.המלצה שלי, ברגע שהנושא כרוך התשלום, אז עדיף כבר חלונות 7.אם הינך רוצה בכל זאת להשתמש במפתח המוצר שלך,יהיה עליך לברר את הגרסה של ויסטה שהיתה לך וכן אם הרישיון (מפתח מוצר)הוא רק למחשב אחד. במקרה זה הוא יהיה חסר תועלת.מיקרוסופט ישראל
09-7625400א-ה 8-18בהצלחה !14 ביוני 2011 בשעה 17:57 #42979ranbah
חבראני מודה לך מאוד על תשובתך אני אצור איתם קשר
14 ביוני 2011 בשעה 18:20 #42981אבי לוי
מנהל בפורוםאתה מחייך וזה כבר טוב ((-:
תוודא שהרישיון שלך אינו למחשב אחד דרך מיקרוסופט.ובהזדמנות זו שאתה איתם נסה לברר לאיזה גרסה הוא מתאים.ובמידה והינך יכול להשתמש בו שוב, פנה לטכנאי מוכר וטוב עם המידע הזהואני מאמין שהוא כבר יבצע את השאר.בכייף !14 ביוני 2011 בשעה 18:23 #42982ranbah
חברשוב תודה רבה
14 ביוני 2011 בשעה 23:58 #42992Google
חברעד כמה שידוע לי, גם אם מפתח המוצר הוא למחשב אחד, אפשר להשתמש בו להתקנה שוב כי זה אותו מחשב בדיוק.
דבר שני, אפשרות חוקית אחרת (לפי מה שידוע לי, אני אבדוק את זה), היא להוריד דרך האינטרנט וינדוס ויסטה, לעשות את ההתקנה, ולשים את מפתח המוצר החוקי שלך.דרך אגב, ככה עושים בחברות, משתמשים בISOים או באותו דיסק לכל ההתקנות, או בIMAGEים וכו', ושמים את מפתח המוצר החוקי המתאים לכל מחשב.בכל מקרה, תאמר לנו מה הדגם המדויק של הרשיון של הוינדוס שלך, ננסה לעזור.HP לא הביאו לך דיסק התקנה עם המחשב?Google 2011-06-15 00:04:02 15 ביוני 2011 בשעה 00:08 #42993Google
חברפה מישהו מדבר בדיוק על העניין הזה:
סביר להניח שאין שום בעיה לעשות את זה, כל עוד אתה שם את מפתח המוצר שלך. הרי אתה לא עושה פה משהו לא חוקי, אתה מתקין משהו שיש לך רישיון עליו ושילמת עליו.תגיד לנו איזה גרסה הוינדוס, וננסה לעזור.itsho 2011-06-15 20:07:36 -
מאתתגובות
מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.