פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › הוינדווס עולה… ונתקע.
- This topic has 10 תגובות, 4 משתתפים, and was last updated לפני 13 years, 10 months by
אלי.
מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
-
מאתתגובות
-
2 באוגוסט 2011 בשעה 20:51 #43804
אברהם
חברנתקלתי במחשב PC שמותקן עליו וינדווס XP. כשמפעילים את המחשב הוא עולה עד לשלב המנגינה, מראה את הטפט של שולחן העבודה, אך מציג הודעת על שגיאת יישום שאינו מצליח להיפתח.
כעת נראה הטפט ללא האייקונים, סרגל הכלים וכו'. גם כשניסתי לפתוח את שולחן העבודה דרך מנהל המשימות (משימה חדשה> explorer), הוא הציג לי את אותה הודעה.– שיערתי שמדובר בשגיאת מערכת קבצים/בט סקטור , או סתם וירוס.– ניסיתי לעשות שחזור מערכת דרך erd, אך הוא לא הצליח.– עשיתי צ'ק דיסק דרך mini xp , אך לשוא.– ניסיתי בדיקת וירוסים + Malwarebytes' Anti-Malware דרך מחשב אחר- נאדה..מה עוד ניתן לעשות שלא עשיתי?? 🙁האפשרות האחרונה אולי, היא repeir דרך הדיסק של וינדווס, אך אינני יודע איזה גירסא של ווינדווס מותקנת שם. יש לי אפשרות לברר את זה אם המערכת לא עולה?(האם מישהו מהמומחים כאן יכול לתקן אותי אם האבחנות שלי שגויות? תודה רבה מראש!)2 באוגוסט 2011 בשעה 23:51 #43809אבי לוי
מנהל בפורוםציין בבקשה את הודעת השגיאה בדבר היישום.
נסה להעלות אותו במצב בטוח ולסרוק אותו אם ניתן עם חיבור לרשת.נסה את זה3 באוגוסט 2011 בשעה 01:16 #43810אברהם
חבראבי, תודה רבה על כל העזרה.
ובכן:– שכחתי לציין, אבל גם במצב בטוח הוינדווס לא עולה.– הודעת השגיאה היא: "{שגיאת יישום} אתחול תקין של היישום נכשל (0xc0000005). לחץ על אישור כדי לסגור את היישום".– גם כשניסיתי "Last Known Good Configuration" קיבלתי אותה הודעה.תודה רבה.3 באוגוסט 2011 בשעה 01:41 #43811אבי לוי
מנהל בפורוםבכייף ((-:נסה לשלוף רכיב זכרון אחד מהלוח ולבדוק.החזר את הרכיב והוצא את השני ובדוק וכן הלאה…אם המחשב עלה, החלף את הרכיב הסורר.במידה ואין שינוי, נראה שפעולת תיקון עם תקליטור התקנה היא בלתי נמנעת.3 באוגוסט 2011 בשעה 15:47 #43825אברהם
חברניסיתי עם כרטיסי הזכרון, ולא הלך.
אין מנוס מלעבור לשלב התיקון. אך- אם הווינדוס לא עולה, כיצד אדע איזו גירסה מותקנת?3 באוגוסט 2011 בשעה 21:13 #43849אבי לוי
מנהל בפורוםנסה להריץ את הפקודה הזו: msinfo32אם לא עבד…רוב הגרסאות הן של XP PROהכנס את תקליטור ההתקנה והתקדם עד לאחר אישור ההסכם (F8)אם אתה רואה את אופציית התיקון – בינגו !אם לא… מדובר כנראה בגרסה הביתית.בהצלחה !4 באוגוסט 2011 בשעה 01:04 #43865אברהם
חבראוף..
כ"כ רציתי לכתוב כאן הודעה שהצלחתי לתקן. לצערי, ניסיתי repair וזה לא עזר.אבי, יש עוד מה לעשות לפני פירמוט?4 באוגוסט 2011 בשעה 13:20 #43875אבי לוי
מנהל בפורוםאתה בטוח שבצעת את התיקון כמו צריך…?ראה פה צילומי מסך, כיצד זה מתבצע.במידה והתיקון בוצע כהלכה, ניתן לתלות זאת בכשל של חומרה.נסה להתקין כונן קשיח חלופי ולפרמט.במידה ועדיין אין שינוי, יש לקחת את המחשב למעבדה לבדיקה מקיפה.4 באוגוסט 2011 בשעה 13:41 #43883blue
חברתנסה SAFEMODE WITH COMMAND PROMPT
ומשם תריץ את הפקודה :systemroot%\system32\restore\rstrui.exe% תבדוק עם השחזור מערכת עובד,במידה שלא תנסה את הפקודה :sfc /scannow5 באוגוסט 2011 בשעה 12:55 #43930אברהם
חבראם אני מפרמט על אותו דיסק קשיח, אני אמור לצפות לתקלה? (סרקתי אותו עם תוכנת hdd genegator מתוך hirens ולא נמצאו סקורים פגומים).
7 באוגוסט 2011 בשעה 10:37 #43950אלי
חבררק אם מדובר בבעיית חומרה…
-
מאתתגובות
מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.