פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › תקלה באאוטלוק This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 12 years, 11 months by אבי לוי. מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ) מאת תגובות 1 ביולי 2012 בשעה 19:36 #48063 Roykyחבר בכל פעם שאני פותח את האוטלוק 2010, עולה לי החלון הבא. איך אני נפתר ממנו? 2 ביולי 2012 בשעה 19:08 #48065 אברהםחבר כנראה שיש לך כמה חשבונות במייל שמוגרים באאוטלוק ובכל פעם עולה חלונית זו על מנת שתבחר את הפרופיל הרצוי. ככל הנראה הפרופיל הקיים הוא הפרופיל שבו אתה משתמש, ולכן פשוט תסמן V ב'קבע כפרופיל ברירת מחדל'. 3 ביולי 2012 בשעה 11:53 #48066 Roykyחבר תודה על התשובה אולם הבעיה לא נפטרה. חשוב לי להסביר שבראשונה הופיע החלון הזה כשהתקנתי על המחשב שלי את תוכנת ה- google calendar Sync אלא שהתוכנה הנ"ל עשתה לא מעט צרות ולכן הסרתי אותה. החלון הזה הוא "שארית של התוכנה" ואני לא מצליח להסיר אותו. 3 ביולי 2012 בשעה 13:48 #48067 אברהםחבר ניסית שחזור מערכת? http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=13432&title=system-restore 10avraham2012-07-03 13:50:06 5 ביולי 2012 בשעה 12:31 #48085 אבי לוימנהל בפורום גש ללוח הבקרה > דואר לחץ על הצגת פרופילים סמן את האפשרות המסומנת בתצלום: "השתמש תמיד בפרופיל זה" מתחת לחץ על החץ הקטן ובחר את הפרופיל שלך. לסיום לחץ החל ואישור. הערה: ניתן כמו כן למחוק פרופיל שלא נחוץ, הפעולה דורשת זהירות. יש לבצע הסרה רק כאשר אתה בטוח בפרופיל שלך. צעד זה הוא לא הכרחי. בהצלחה ! מאת תגובות מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר