התגובות שלי בפורום

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 3,518 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתגובה ל: עזרה במציאת דרייברים – WIFI #59227
    itsho
    מנהל בפורום

    בעמוד הזה נמצאים הדרייברים למחשב:
    https://thinkpads.com/support/Thinkpad-Drivers/download.lenovo.com/lenovo/content/ddfm/X40.html

    שים לב שמדובר במחשב ישן ויתכן שהדרייבים המופיעים באתר של IBM כבר לא יעבדו על מערכת הפעלה חדשה.

    אם זה המצב, נסה את התוכנה הזו:
    https://drp.su/en

    שים לב להסיר סימון מתוכנות שאתה לא רוצה להתקין!

    itsho2017-06-22 19:33:18

    בתגובה ל: למה סגרו לי את הפייסבוק #57873
    itsho
    מנהל בפורום

    הי.

    אני ממליץ לפנות לתמיכה של פייסבוק.

    בתגובה ל: spyhunter #57835
    itsho
    מנהל בפורום

    הי.
    התוכנה שאתה מדבר עליה היא תוכנה טובה, אך הגירסה שבחרת להשתמש היא גירסה פרוצה.
    להזכירך – פורום תקלה לא תומך בתוכנות ותכנים לא חוקיים!

    בתגובה ל: פעם ביום המחשב מבצע ריסטארט #57287
    itsho
    מנהל בפורום

    כנראה הבטריה שעל לוח האם סיימה את תפקידה.

    בד"כ מדובר בבטריה CR2032.
    אם מדובר במחשב נייח, אין בעיה לקנות ולהחליף לבד.
    במחשב נייד – הייתי ממליץ לפנות למעבדה.
    בתגובה ל: ביטול צליל טעינה במחשב נייד #57286
    itsho
    מנהל בפורום

    אם יש את הצליל כל הזמן, זה אומר שיש בעיה במגעים – והמחשב "מרגיש" שמחברים ומנתקים כל הזמן את ההתקן.

    1. מומלץ לבדוק איזה שקע USB הוא הבעייתי ולא להשתמש בו עד שהבעיה נפתרת.
    2. לביטול הסאונד – ראה הסבר כיצד לבטל את הסאונד בוינדוס 8.1 (באנגלית)
    בתגובה ל: חלונות מוקפצים באינטרנט ללא הפוגה #57285
    itsho
    מנהל בפורום
    יש Malwareים שמאוד קשה להסיר. ולפעמים גם התוכנות החזקות ביותר לא מצליחות.
    אני ממליץ שתפנה למדריך הזה  (באנגלית), ותנסה לעבוד לפי ההמלצות שלו.
    לצערי המדריך מתעדכן בתדירות מאוד גבוהה וקשה לתחזק מדריך מתורגם בצורה מסודרת.
    אם תתקשה באחד מהחלקים, כתוב כאן וננסה לעזור.
    בתגובה ל: תקלה במחשב/מודם d-link #57284
    itsho
    מנהל בפורום

    כמו שאמרתי, זה שהנורות נדלקות לא אומר הרבה.

    אם אתה יכול לבדוק את החיבור לאינטרנט כשמדובר על מחשב אחר – זו בדיקה אמיתית, וכך תוכל לבודד האם הבעיה במחשב או לא.
    אם הבעיה לא מופיעה במחשב אחר, צריך לבדוק קצת יותר לעומק מה הבעיה במחשב הראשון.
    בתגובה ל: לוח מקשים תקול במחשב נייד #57258
    itsho
    מנהל בפורום

    1. אתה תמיד יכול לפתוח את "מקלדת על המסך" – On Screen Keyboard בעזרת

    התחל-> הפעלה -> OSK

    2. בהנחה שהמחשב כבר לא באחריות: אפשר להחליף את כל המקלדת – מדובר בתהליך פשוט מאוד (וזול יחסית). כתוב את דגם המחשב וננסה לעזור לך למצוא מקלדת להזמנה באינטרנט (eBay או AliExpress) ואפילו לינק להדרכה איך להחליף בעצמך

    itsho2014-12-08 21:30:45

    בתגובה ל: בעיית סאונד – מוציא אותי מדעתי #57257
    itsho
    מנהל בפורום

    אני די בטוח שמדובר בבעיה דומה לזו.

    אז, כתוב בבקשה את דגם לוח האם ואיזה וינדוס יש לך,
    וננסה לעזור לך למצוא דרייברים עדכניים.
    בתגובה ל: חלונות מוקפצים באינטרנט ללא הפוגה #57256
    itsho
    מנהל בפורום
    יש לך רוגלה/רושעה/נוזקה – או במילה אחת פשוטה malware

    הורד והתקן את Malwarebytes בהקדם.

    בתגובה ל: הפיכת כתיבה רגילה לאחר סריקה לוורד #57255
    itsho
    מנהל בפורום

    התוכנה\יכולת שאתה מחפש, נקראת זיהוי אופטי (Optic Recognition – או בקיצור OCR).

    בתגובה ל: תקלה במארז #57254
    itsho
    מנהל בפורום

    כפתור ההדלקה במחשב הוא בסהכ לחצן שגורם לחיבור בין 2 נקודות על לוח האם.

    מומלץ מאוד שלא לנסות לחבר אותם לבד…
    ממליץ לפתוח את המארז (כשהוא מנותק מהחשמל כמובן), ולהדביק את הלחצן לחלק הקדמי עם דבק חם.
    אם זה מסתבך – לפנות למעבדה ולא לשכוח לבקש הצעת מחיר לפני העבודה..
    בתגובה ל: תקלה במחשב/מודם d-link #57253
    itsho
    מנהל בפורום

    1. נשמע לי מוזר שאמרו לך לחבר כבל מהמודם לעצמו…

    2. צריך לבדוק בשיטת האלימינציה:
    * תחבר כבל רשת בין 2 מחשבים לדוגמא (נייד ונייח), ותבדוק אם הנורות נדלקות. – אם נדלק – משמע שהם מסוגלים "לדבר" ביניהם.
    * תחבר כבל בין המודם/ראוטר למחשב אחר – ותבדוק אם הנורות נדלקות.
    רק שים לב שעצם העובדה שהנורות נדלקות לא מוכיח בוודאות שהכל תקין. הדבר היחיד שוודאי אם הנורות נדלקות הוא שיש תקשורת מינימלית בין שני הצדדים.
    לבדיקה מקיפה יותר, לצערי עליך להזמין טכנאי.
    ובכלל, גם על הצד (הקצת רחוק) שהכרטיס רשת במחשב הוא זה שנהרס, עדיין אתה יכול לקנות כרטיס רשת USB במחיר מצחיק (50 שח) מבלי צורך אפילו לפתוח את המחשב

    itsho2014-12-08 21:16:05

    בתגובה ל: לא מצליח למצוא את signature tweaks בGMAIL #57252
    itsho
    מנהל בפורום

    אתה לא מוצא את זה בLabs מכיוון שזה כבר לא יכולת בפיתוח, אלא חלק מובנה מג'ימייל 🙂

    ראה כאן

    itsho2014-12-08 21:10:03

    בתגובה ל: מחשב מגמגם #57248
    itsho
    מנהל בפורום

    הי יגאל. 

    סליחה על העיכוב בתשובה – אבל לא מצאתי שום דבר מיוחד ברשימה ולא היה לי מה להגיב באמת.
    אבל מצאתי פתרון למחשב עם אותה בעיה!
    יש צורך להתקין את הדרייברים הכי עדכניים לכל דבר אפשרי (הכי חשוב – כרטיס רשת).
    לפעמים הדרייבר הכי חדש לא נמצא באתר של יצרנית לוח האם אלא של יצרנית הצ'יפ עצמו.
    לדוגמא – דרייבר לCHIPSET באינטל, דרייבר לכ.רשת בRealtek וכדו'.
    אם אתה צריך עזרה במציאת דרייברים – כתוב את דגם לוח האם שלך
    (לינק למדריך בדיקת דגם לוח אם)
    בנוסף, יש צורך גם להתקין .net 4.5.
מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 3,518 סה״כ)