אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #10057
    admin
    מנהל בפורום

    אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

    אקטיבציה..מה זה, ולמה זה טוב בכלל?
    אז ככה, אקטיבציה או הפעלה ע"פ אתר מיקרוסופט ישראל:
    "תהליך האקטיבציה הינו תהליך שבו מיקרוסופט מוודאת את חוקיות המוצר עבור הלקוח.
    אחרי התקנת התוכנה, המערכת תספור לאחור את ימי השימוש הנותרים עד לביצוע האקטיבציה."

    כך שתהליך זה בעצם מבטיח לנו שאנו משתמשים בגירסא תקינה וחוקית של המוצר. אפשר להתחיל לעבוד באופן שוטף עם המחשב, הכל עובד חלק, מצויין, אפשר לעבוד, אפשר לשחק, לגלוש, לקרוא, ללמוד…
    אבל, אלא מה, תקלות קורות…
    וגם מנגנון זה עשוי לעשות לפעמים קצת צרות..

    אז בואו נתאר כמה תקלות נפוצות בנושא..

    הבעיה:
    בכל הפעלה מחדש של המערכת הינך מתבקש לבצע אקטיבציה למרות שבוצעה כבר אקטיבציה!

    מה הסיבה?
    קבצי מערכת פגומים.

    מה עושים?
    1. פתח חלון חיפוש : "התחל" – "חפש" – "קבצים ותיקיות" – "כל הקבצים והתיקיות".
    2. בצע חיפוש עבור : *.reset5 .
    3. באם ימצאו קבצים כגון : reset5.DT1, reset5.DT2, reset5.DT3,
    reset5.DAT, and reset5.exe – מחק אותם.
    4. בצע הפעלה מחדש למחשב.
    * במידה ויופיע שוב חלון האקטיבציה – בצע אקטיבציה, חלון זה לא יופיע שוב לאחר מכן.

    הבעיה:
    בעת ניסיון לבצע אקטיבציה מתקבלת השגיאה הבאה:
    Unable to establish a connection with the activation server. Please check your network settings and confirm that you are able to connect to the Internet then try again.
    Message number: 32777

    מה הסיבה?
    שעה ותאריך אינם מכוונים כראוי.

    מה עושים?
    ניחשתם נכון, מכוונים את השעה והתאריך..



    הבעיה:
    בעת ניסיון לבצע אקטיבציה מזהה ההתקנה חסר, ולא ניתן לבצע אקטיבציה

    מה הסיבה?
    קבצים פגומים / חסרים או אינם רשומים במערכת.

    מה עושים?
    הפעל את המחשב במצב בטוח (Safe Mode)ובצע את הפעולות הבאות:
    1. הכנס ל- "התחל" -> "הפעלה" וכתוב את הפקודה הבאה:
    regsvr32 vbscript.dll
    ולחץ על אישור.
    2. הכנס ל-> "התחל" -> "הפעלה" וכתוב את הפקודה הנוספת:
    regsvr32 jscript.dll
    ולחץ על אישור.
    3. הפעל מחדש את המחשב במצב רגיל והמשך בתהליך האקטיבציה.

    אלה הבעיות הנפוצות שאנו בצוות התמיכה פוגשים בהם יום יום.
    עם זאת כמובן שקיימות עוד תקלות שונות ומגוונות באקטיבציה.
    אבל אל דאגה, לא נשאיר אתכם ללא הפתרונות..

    שאלות ותשובות בנושא אקטיבציה

    Windows Vista Activation FAQ

    באתרי מיקרוסופט וב קבוצות הדיון פתרונות רבים נוספים.

     

     

     

    סוף שבוע רגוע, וחסר הודעות שגיאה מטרידות לכולנו.

     

     

    מקור: בלוג התמיכה של מיקרוסופט

    קישור למקור:

    http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2008/10/0 2/148694.aspx

    takala2008-10-3 0:40:31

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.