בעיה באקטיבציה XP

מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #12551
    dudimodan
    חבר

    אני מתקין WIN XP חוקי עם דיסק מקורי SP2

    ההתקנה הולכת חלק כולל הכנסת הסיריאל המקורי שמופיע על הרשיון המקורי(מדבקה)

    אך כאשר ההתקנה מסתיימת מערכת ההפעלה דורשת מיד אקטיבציה ולא נותנת 30 יום.

    כאשר אני רוצה לבצע אקטיבציה דרך הטלפון,מערכת ההפעלה לא נותנת לי מספר מזהה כדי להקיש במערכת האקטיבציה.

    למעשה מסך ההפעלה מופיע אך המספר המזהה לא מופיע כלל.

     

    מייקרוסופט אומרים שהדיסק התקנה לא תואם לרשיון.

    אין לי את הדיסק שקיבלתי עם הרשיון.מה במקרה כזה? ניתן לעשות

    #12566
    itsho
    מנהל בפורום

    מה שקובע אם הוינדוס מקורי הוא הסריאל (המדבקה). ולכן, לא משנה באיזה דיסק תשתמש.

    לדעתי יש כאן אחד מ2:

    או שהתקנת "על" מערכת וינדוס קיימת ולכן יש "התנגשות" בין 2 מערכות ההפעלה

    או שהדיסק שממנו התקנת לא תקין (ונתקלתי כבר בכמה דיסקים מקוריים שלא היו תקינים).

     

    עצה פשוטה: תתקין מחדש על מחיצה נקייה.

    #12607
    dudimodan
    חבר

    לידיעתך.

    קיימים שני סוגים של דיסקים ומדבקות רשיון.

    אם התקנת עם דיסק לא תואם למדבקה,לא תוכל לעשות אקטיבציה.

    זה לא קשור למחיצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    #12620
    oded
    חבר

    הדיסק משנה רק אם יש לך סיריאל למשל ל xp הום אדישן ,

    ואתה משתמש בדיסק xp pro , אזי זה לא יתפוס ,

    וכמובן גם ההפך.

    #12655
    dudimodan
    חבר

    לכל המבינים!!!!!

    הדיסק וודאי שמשנה יש שתי גרסאות לXP PRO

    אם המדבקה לא מתאימה לדיסק,אי אפשר לעשות אקטיבציה!!!!!!

    אתם חושבים שאתם מבינים??

    אז יש לי חדשות בשבילכם. אתם לא מבינים כלום.

    לפני שאתם עונים לשאלות,תבררו טוב טוב אם אתם צודקים.

    אבל אני לא מאשים אתכם,אתם ישראלים וכמו כל הישראלים,אתם(וגם אני) יהירים ולא חושבים לפני שעונים.

    אז בבקשה לברר טוב טוב לפני שעונים למישהו על שאלות.

    ואם לא יודעים,לא עונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #12656
    dudimodan
    חבר

    #12665
    oded
    חבר

    אם היית מתעמק בתשובתי ,היית שם לב שזה מה שבדיוק ציינתי.!!!!!!

    מה החוכמה הגדולה בתשובתך לאלו שמבינים ?????

    #12695

    [QUOTE=dudimodan]

    לכל המבינים!!!!!

    הדיסק וודאי שמשנה יש שתי גרסאות לXP PRO

    אם המדבקה לא מתאימה לדיסק,אי אפשר לעשות אקטיבציה!!!!!!

    אתם חושבים שאתם מבינים??

    אז יש לי חדשות בשבילכם. אתם לא מבינים כלום.

    לפני שאתם עונים לשאלות,תבררו טוב טוב אם אתם צודקים.

    אבל אני לא מאשים אתכם,אתם ישראלים וכמו כל הישראלים,אתם(וגם אני) יהירים ולא חושבים לפני שעונים.

    אז בבקשה לברר טוב טוב לפני שעונים למישהו על שאלות.

    ואם לא יודעים,לא עונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    [/QUOTE]

     

    לצערי אתה טועה ומטעה !!! ואולי כדאי שתלמד קצת על אקטיבציות לפני שאתה מתרעם, הקשר בין הדברים הוא יחסי ביותר ובמקרים רבים בלתי תלוי כלל ועיקר!

     

    .

    .

    אקטיבציה ל windows 

    ישנם מספר סיריאלים שמתאימים לגרסה מסויימת של מערכת הפעלה (לדוגמה XP PRO) 

    מספר סיריאלי משמש כרשיון לכל דבר ועניין, מי שיש לו מספר המותקן על המערכת עם הגרסה הנכונה, אז יש לו רישיון מבחינת מיקרוסופט, 

    הדרך שלהם לעקוב אחר המערכות החוקיות היא כמובן דרך אקטיבציה שהוא מספר רשיון שנרשם במיקרוסופט כרשיון שהותקן על מחשב (כלומר מערכת הפעלה)  – ומצורף לרשיון זה גם ID של לוח האם שהאקטיבציה לוקחת.  

    כלומר – במידה והחלפת לוח אם מבחינת מיקרוסופט כאילו אתה מנסה להתקין את המערכת על מחשב נוסף – ואז יש להתקשר לתמיכה לביצוע אקטיבציה בצורה מעט שונה-  ולא אוטומאטית מול האינטרנט, אלה יותר כמו אקטיבציה טלפונית. (לאחר מכן לא תחזור בעיה זו בשנית) .  

    אגב – אפשרות לבצע התקנה חוזרת עד 3 או 5 פעמים על אותו מחשב עם אותו מספר סיריאלי. לרשיון רגיל.  (אח"כ תידרשו בכל מקרה לבצע אקטיבציה טלפונית) 

    באקטיבציה טלפונית אכן נדרשת פעולה עם הדיסק של מערכת ההפעלה (בניגוד לאינטרנט) ובמקרה כזה אכן הטענה של מיקרוסופט שמערכת ההפעלה אינה תואמת לדיסק היא נכונה כי באקטיבציה טלפונית נדרש לדיסק.

    אולם אין מניעה להשתמש בדיסק שונה במידה והרשיון שלנו רשום כחוק מול מיקרוסופט.

    מה קורה אם הדיסק אובד ? נשבר ? נשרט ?  או מכיל שגיאות ? 

    חברות וגופים מסחרייים מקבלים דיסק אחד ומספר רשיונות, אולם אין מניעה להשתמש בכל גרסה דומה ללא קשר לדיסק.

    חברות שנותנות שירות לגופים אלו מגיעות לרוב עם מערכות הפעלה משלהם ומכניסות את הרשיון של הגופים להם הן נותנות שירות. 

    לגופים גדולים יש לרוב רשת פנימית ואין דרך לדעת כמה פעמים הותקנה כל מערכת הפעלה ואין דרך לבצע אקטיבציה ולכן משתמשים ברשיון מולטי (רשיון מרובה משתמשים)

    .

    בקצרה – במידה ואיש תמיכה של מיקרוסופט סירב לתת לך שירות למרות שיש לך מספר של רישיון שרכשת כדת וכדין, ודרך להוכיח זאת, בקש לדבר עם האחראי עליו כי השירות שניתן לך הוא לא תקין ולא צודק.  

     

    .

    נ.ב 

    גולש נכבד  – בבקשה להבא להקפיד על סיגנון נאות כאן בפורום, ואין צורך בשימוש בפונטים גדולים על מנת להוכיח את צדקתך, שהתגלתה כטעות הפעם,

     

     

     

     

     

     

    #12713
    dudimodan
    חבר

    חבר יקר!!

    נראה אמנם יש לך שפה יפה ומכובדת ואתה מנהל את הפורום הנ"ל

    אבל כדאי מאוד שתעשה שעורי בית לפני שאתה מגיב.

    כמו שאמרתי,יש שתי גרסאות של XP PRO אחת ישנה ואחת חדשה.

    אם תנסה להתקין XP PRO  עם דיסק של הגירסה הישנה ורשיון חדש,לא תוכל לעשות אקטיבציה,לא בטלפון ולא באינטרנט.וההפך.

    מבחינת מייקרוסופט אם הדיסק אבד\נגנב\נשרף\נשבר,צריך לשלוח להם את הרשיון והם משחזרים לך דיסק חדש(שדרך אגב קיבלתי אותו היום בדואר)אם השגת גרסה ישנה של XP שתואמת לרשיון של מייקרוסופט אז לא תצטרך שחזור דיסק.

    נ.ב

    לא טעיתי ויש לכך הוכחות!!!!!

    אם אתה לא רוצה להבין את ההסבר המנומק שלי,תתקשר למייקרוסופט.

    וחוצמזה אני אוהב פונטים גדולים!!!!!!

     

    #12715
    dudimodan
    חבר

    #12718

     

    שוב אתה לא קורא מה שכתוב ושוב מתרעם

    שים לב שרשמתי גרסה תואמת

    היום כבר יש ל XP PRO שלושה גרסאות  SP1 – 2 – 3  ולמרות שמדובר ב XP PRO מיקרוסופט מתייחסים לזה כמערכת חדשה לחלוטין שיש לרכוש לה רשיון בנפרד

    כנ"ל לכל מערכת הפעלה של מיקרוסופט

    בנוגע לזה שהם שלחו לך דיסק זה אכן אחת הדרכים של מיקרוסופט לעזור ולמנוע שימוש בתוכנה לא חוקית, בדרך כלל ללא עלות כלל.

    ושוב אני חוזר ואומר – נא לשמור על תרבות כאן – תודה

    בכל מקרה נראה לי שהעץ מוצא עד תום

     

מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.