אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #13752
    admin
    מנהל בפורום

    אקטיבציה – תיאור ופיתרון בעיות

    תהליך האקטיבציה הינו תהליך שבו מיקרוסופט מוודאת את חוקיות המוצר עבור הלקוח. אחרי התקנת הווינדוס, המערכת תספור לאחור את ימי השימוש הנותרים עד לביצוע האקטיבציה.תהליך זה בעצם מבטיח לנו שאנו משתמשים בגירסא תקינה וחוקית של המוצר ומאפשר לנו להשתמש בווינדוס. אבל, לעיתים תקלות קורות .וגם מנגנון זה עשוי לעשות לפעמים קצת צרות.

     

     תקלות נפוצות במנגנון האקטיבציה:

    הבעיה:
    בכל הפעלה מחדש של המערכת הינך מתבקש לבצע אקטיבציה למרות שבוצעה כבר אקטיבציה!

    מה הסיבה?
    קבצי מערכת פגומים.

    מה עושים?
    1. פתח חלון חיפוש : "התחל" – "חפש" – "קבצים ותיקיות" – "כל הקבצים והתיקיות".
    2.
    בצע חיפוש עבור : *.reset5 .
    3.
    באם ימצאו קבצים כגון : reset5.DT1, reset5.DT2, reset5.DT3,
    reset5.DAT, and reset5.exe –
    מחק אותם.
    4.
    בצע הפעלה מחדש למחשב.
    *
    במידה ויופיע שוב חלון האקטיבציה – בצע אקטיבציה, חלון זה לא יופיע שוב לאחר מכן.

    הבעיה:
    בעת ניסיון לבצע אקטיבציה מתקבלת השגיאה הבאה:
    Unable to establish a connection with the activation server. Please check your network settings and confirm that you are able to connect to the Internet then try again.
    Message number: 32777

     

    מה הסיבה?
    שעה ותאריך אינם מכוונים כראוי.

    מה עושים?
    ניחשתם נכון, מכוונים את השעה והתאריך..


    הבעיה:
    בעת ניסיון לבצע אקטיבציה מזהה ההתקנה חסר, ולא ניתן לבצע אקטיבציה

    מה הסיבה?
    קבצים פגומים / חסרים או אינם רשומים במערכת.

    מה עושים?
    הפעל את המחשב במצב בטוח (Safe Mode)ובצע את הפעולות הבאות:
    1.
    הכנס ל- "התחל" -> "הפעלה" וכתוב את הפקודה הבאה:
    regsvr32 vbscript.dll
    ולחץ על אישור.
    2.
    הכנס ל-> "התחל" -> "הפעלה" וכתוב את הפקודה הנוספת:
    regsvr32 jscript.dll
    ולחץ על אישור.
    3.
    הפעל מחדש את המחשב במצב רגיל והמשך בתהליך האקטיבציה.

     

    שאלות ותשובות בנושא אקטיבציה

    Windows Vista Activation FAQ

     

    אלו הבעיות הנפוצות מתוך בלוג צוות התמיכה של מיקרוסופט ישראל.

    קישור לבלוג: http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2008/10/0 2/148694.aspx

    takala2008-12-12 23:25:58

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.