microsoft outlook-תקלה בפתיחה

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים microsoft outlook-תקלה בפתיחה

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #13838

    לתומכים שלום. אודה מאוד לעזרה בנושא תוכנת הדואר : MICROSOFT OUTLOOK

    שמשום מה אינה מגיבה. מייד עם ההעלה , מופיע שעון החול שאינו חדל , עם סגירת התוכנה מופיעה הודעה שהתוכנית אינה מגיבה. מה עושים ? איך אני מחזיר אותה לפעילות ?  תוכנת ההפעלה .XP PRO

     

     

    #13843
    oded
    חבר

    לחץ על "התחל" / "הפעלה" הקלד Msimn /reg  ולחץ על אישור.

    #13845

    תודה עבור התגובה המהירה , אכן עשיתי את מה שהורית אך קיבלתי הודעה שלא ניתן לאתר את הקובץ המבוקש

    #13846

    הניסוח המדויק של ההודעה הוא :"אין אפשרות לאתר את Msimn/reg

    #13864
    oded
    חבר

    ברור כי לא כתבת נכון-

     Msimn /reg 

    שים לב לרווח בין ה n ל/

    #13895

    לדר' שתיל. תודה עבור עזרתך הנדיבה. הפעם פעלתי בדיוק לפי הנחייתך כולל הרווח שפיספסתי בפעם הקודמת אך המחשב לא הגיב כלל . לא הייתה כול תגובה והבעיה נשארה. שוב תודה. יגאל

    #13896
    oded
    חבר

    בסדר, נלך לפי הסדר ראשית נשחרר תוכנות שעולות עם המחשב

     ושעלולות לגרום להאטה באאוטלוק.

    דרך אגב ה MICROSOFT OUTLOOK שלך 2003 או הרגיל ?

     

    התחל – הפעלה – נרשום MSCONFIG  אישור
    בלשונית כללי-נסמן איתחול סלקטיבי
    בלשונית שירותים – נסמן ב V -הסתר את כל שירותי
    מייקרוסופט- ונוריד גם כאן את כל ה- V   חוץ מאנטי וירוס + CTFMON
    – נלחץ  על לשונית אתחול – ונוריד V
    מכל התוכניות – חוץ מאנטי וירוס + CTFMON
    בסיום נלחץ על אישור- אישור – והמערכת תעשה ריסט.
    כאשר המערכת תעלה  מחדש -יעלה  חלון -נסמנו ב- V – שהחלון לא יוצג שוב
    ואישור.

    השלב  הבא
    להוריד את התוכנה ccleaner מכאן :
    http://www.filehippo.com/download_ccleaner/

    בצד ימין יש  : Latest Version Download – נלחץ עליו להורדה
    נבצע התקנה – זהירות מהתקנה של סרגל יאהו – נשים לב בהתקנה להוריד את ה  V . 
    הגדרות –
    לאחר ההתקנה ניכנס בצד שמאל לאפשרויות – מתקדם – ונוריד V
    מהשורה הראשונה -נמחק רק את…..יותר מ 48 שעות.
    עבודה עם התוכנה –
    ניכנס בצד שמאל להמנקה ונלחץ על הפעל את המנקה מימין- ושוב הפעל את המנקה .
    ניכנס בצד שמאל לרישום  ונלחץ סרוק עבור סוגיות – בסיום נלחץ על
    תקן סוגיות שנבחרו – תשאל שאלה האם ברצונך לגבות – ללחוץ על- לא
     –יפתח לנו חלונית – ונלחץ תקן את כל הסוגיות שנבחרו –
     האם אתה בטוח ,נלחץ אישור .

    השלב האחרון-
    Start-All program-Accessories-SystemTools-diskCleanup
    התחל,כל התוכניות,עזרים,כלי מערכת,ניקוי דיסק.( נחכה בסבלנות )
    יפתח חלון ,סמו את השורות –
    דחיסת קבצים ישנים,
    קבצים זמניים של……
    קבצים זמניים
    סל מיחזור
    דפי אינטרנט לא מקוונים
    temporary internet files
    קבצי תוכניות שהורדו מהאינטרנט.
    אישור
    כן.

    #13904

    לדר' שתיל תודה. אני מטפל בבעיה על פי ההוראות החדשות.  מותקנת אצלי תוכנת  CCLEANER ואני מפעיל אותה מידי מספר ימים , כמוכן לשאלתך , אכן תוכנת הדוא"ל היא  MICROSOFT  2003  אני אדווח לך בתום העבודה. תודה . יגאל

    #13905
    oded
    חבר

    בהצלחה.

    #13908

    לדר' שתיל. לצערי כול ההליכים שהורית ונעשו לא עזרו , ותוכנת הדוא"ל  MICROSOFT OUTLOOK  מתעקשת לא להגיב.תודה על העזרה. יגאל

    #13912
    oded
    חבר

    מייד נפתור את הבעיה

     

    #13913
    oded
    חבר

    ימני על המחשב שלי , ניהול,הקלק על שירותים וישומים, שירותים,

    יפתח חלון, לחץ שם על הראשון מבין השניים –

    Remote Procedure Call (rpc

    נלחץ לשונית שיחזור, שם נלחץ על החץ של כל אחד משלשת המלבנים ונרשום

    הפעלה מחדש של השירות , החל אישור. נסגור ב X .

    נאתחל את המחשב ( מציע להדפיס ,כי אם לא עזר נחזיר את המצב לקדמותו

    על ידי שינוי במלבנים ל הפעלה מחדש של המחשב )

    השארתי לך הודעה בפרטי במאבק הזה.

    #13914

    תודה. אני מטפל. יגאל

    #13916

    קיבלתי את ההודעה שלך וגם נרשמתי.

    עשיתי את הוראותיך אך שוב ללא תוצאות. יגאל

    #13917
    oded
    חבר

    חייב לשוחח איתך בטלפון , משהוא מתפקשש כאן.

    השארתי לך טלפון שלי בפרטי שם

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 15 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.