פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › microsoft outlook-תקלה בפתיחה
- This topic has 14 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 16 years, 5 months by
oded.
-
מאתתגובות
-
14 בדצמבר 2008 בשעה 16:15 #13838
יגאל ליפשיץ
חברלתומכים שלום. אודה מאוד לעזרה בנושא תוכנת הדואר : MICROSOFT OUTLOOK
שמשום מה אינה מגיבה. מייד עם ההעלה , מופיע שעון החול שאינו חדל , עם סגירת התוכנה מופיעה הודעה שהתוכנית אינה מגיבה. מה עושים ? איך אני מחזיר אותה לפעילות ? תוכנת ההפעלה .XP PRO
14 בדצמבר 2008 בשעה 19:09 #13843oded
חברלחץ על "התחל" / "הפעלה" הקלד Msimn /reg ולחץ על אישור.
14 בדצמבר 2008 בשעה 20:18 #13845יגאל ליפשיץ
חברתודה עבור התגובה המהירה , אכן עשיתי את מה שהורית אך קיבלתי הודעה שלא ניתן לאתר את הקובץ המבוקש
14 בדצמבר 2008 בשעה 20:54 #13846יגאל ליפשיץ
חברהניסוח המדויק של ההודעה הוא :"אין אפשרות לאתר את Msimn/reg
14 בדצמבר 2008 בשעה 23:23 #13864oded
חברברור כי לא כתבת נכון-
Msimn /reg
שים לב לרווח בין ה n ל/
15 בדצמבר 2008 בשעה 20:05 #13895יגאל ליפשיץ
חברלדר' שתיל. תודה עבור עזרתך הנדיבה. הפעם פעלתי בדיוק לפי הנחייתך כולל הרווח שפיספסתי בפעם הקודמת אך המחשב לא הגיב כלל . לא הייתה כול תגובה והבעיה נשארה. שוב תודה. יגאל
15 בדצמבר 2008 בשעה 20:17 #13896oded
חברבסדר, נלך לפי הסדר ראשית נשחרר תוכנות שעולות עם המחשב
ושעלולות לגרום להאטה באאוטלוק.
דרך אגב ה MICROSOFT OUTLOOK שלך 2003 או הרגיל ?
התחל – הפעלה – נרשום MSCONFIG אישור
בלשונית כללי-נסמן איתחול סלקטיבי
בלשונית שירותים – נסמן ב V -הסתר את כל שירותי
מייקרוסופט- ונוריד גם כאן את כל ה- V חוץ מאנטי וירוס + CTFMON
– נלחץ על לשונית אתחול – ונוריד V
מכל התוכניות – חוץ מאנטי וירוס + CTFMON
בסיום נלחץ על אישור- אישור – והמערכת תעשה ריסט.
כאשר המערכת תעלה מחדש -יעלה חלון -נסמנו ב- V – שהחלון לא יוצג שוב
ואישור.השלב הבא
להוריד את התוכנה ccleaner מכאן :
http://www.filehippo.com/download_ccleaner/בצד ימין יש : Latest Version Download – נלחץ עליו להורדה
נבצע התקנה – זהירות מהתקנה של סרגל יאהו – נשים לב בהתקנה להוריד את ה V .
הגדרות –
לאחר ההתקנה ניכנס בצד שמאל לאפשרויות – מתקדם – ונוריד V
מהשורה הראשונה -נמחק רק את…..יותר מ 48 שעות.
עבודה עם התוכנה –
ניכנס בצד שמאל להמנקה ונלחץ על הפעל את המנקה מימין- ושוב הפעל את המנקה .
ניכנס בצד שמאל לרישום ונלחץ סרוק עבור סוגיות – בסיום נלחץ על
תקן סוגיות שנבחרו – תשאל שאלה האם ברצונך לגבות – ללחוץ על- לא
–יפתח לנו חלונית – ונלחץ תקן את כל הסוגיות שנבחרו –
האם אתה בטוח ,נלחץ אישור .השלב האחרון-
Start-All program-Accessories-SystemTools-diskCleanup
התחל,כל התוכניות,עזרים,כלי מערכת,ניקוי דיסק.( נחכה בסבלנות )
יפתח חלון ,סמו את השורות –
דחיסת קבצים ישנים,
קבצים זמניים של……
קבצים זמניים
סל מיחזור
דפי אינטרנט לא מקוונים
temporary internet files
קבצי תוכניות שהורדו מהאינטרנט.
אישור
כן.15 בדצמבר 2008 בשעה 20:35 #13904יגאל ליפשיץ
חברלדר' שתיל תודה. אני מטפל בבעיה על פי ההוראות החדשות. מותקנת אצלי תוכנת CCLEANER ואני מפעיל אותה מידי מספר ימים , כמוכן לשאלתך , אכן תוכנת הדוא"ל היא MICROSOFT 2003 אני אדווח לך בתום העבודה. תודה . יגאל
15 בדצמבר 2008 בשעה 20:37 #13905oded
חברבהצלחה.
15 בדצמבר 2008 בשעה 21:32 #13908יגאל ליפשיץ
חברלדר' שתיל. לצערי כול ההליכים שהורית ונעשו לא עזרו , ותוכנת הדוא"ל MICROSOFT OUTLOOK מתעקשת לא להגיב.תודה על העזרה. יגאל
15 בדצמבר 2008 בשעה 21:51 #13912oded
חברמייד נפתור את הבעיה
15 בדצמבר 2008 בשעה 22:06 #13913oded
חברימני על המחשב שלי , ניהול,הקלק על שירותים וישומים, שירותים,
יפתח חלון, לחץ שם על הראשון מבין השניים –
Remote Procedure Call (rpc
נלחץ לשונית שיחזור, שם נלחץ על החץ של כל אחד משלשת המלבנים ונרשום
הפעלה מחדש של השירות , החל אישור. נסגור ב X .
נאתחל את המחשב ( מציע להדפיס ,כי אם לא עזר נחזיר את המצב לקדמותו
על ידי שינוי במלבנים ל הפעלה מחדש של המחשב )
השארתי לך הודעה בפרטי במאבק הזה.
15 בדצמבר 2008 בשעה 22:27 #13914יגאל ליפשיץ
חברתודה. אני מטפל. יגאל
15 בדצמבר 2008 בשעה 22:52 #13916יגאל ליפשיץ
חברקיבלתי את ההודעה שלך וגם נרשמתי.
עשיתי את הוראותיך אך שוב ללא תוצאות. יגאל
15 בדצמבר 2008 בשעה 23:01 #13917oded
חברחייב לשוחח איתך בטלפון , משהוא מתפקשש כאן.
השארתי לך טלפון שלי בפרטי שם
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.