הגעה לאתר שלכם

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #15128
    ארז
    חבר

    אני עם נטוויז'ן ואני לא מצליח להיכנס לאתר שלכם כבר יומיים, אני כרגע כותב מחבר

    שהוא בספק אחר, מה הסיבה לזה? עשיתי כבר הכל flushdns איפוס דפדפן רענון פרוטוקולים כלום לא עוזר וזה בשני המחשבים בבית עם ראוטר DLINK תשתית כבלים.

    מה הסיבה לזה?

    בנטוויז'ן אומרים שזה לא בעיה שלהם.

    תודה מראש

    ארז

    #15129
    oded
    חבר

    קיבלת תשובה במקום אחר ששאלת ולא קראת כנראה.

    #15140
    ארז
    חבר

    זהו דיברתי עם נטוויז'ן שוב פעם והם אמרו שהתקלה אצלם כי הם משדרגים, עכשיו אני נכנס תקין (הם תיקנו את הבעיה).

    #15141
    oded
    חבר

    כתבתי לך מה עושים במקרה כזה באתרים אחרים , האם קראת ?

    #15146
    ארז
    חבר

    כן ד"ר שתיל קראתי אני מכיר את הדברים האלה שאתה כותב, אני טכנאי מחשבים ואיש תמיכה טכנית בחברת אינטרנט כבר אמרתי את זה, חברת 012 סמייל תקשורת, אז אני מבצע את השלבים האלה עם לקוחות באופן יומיומי.

    #15147
    oded
    חבר

    בסדר סליחה , פשוט לא הגבת עד כה ,

    המצחיק הוא שאתה עובד בסמייל ומחזיק בנטויזן.

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.