פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › הגעה לאתר שלכם This topic has 5 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 16 years, 5 months by oded. מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) מאת תגובות 12 בינואר 2009 בשעה 13:48 #15128 ארזחבר אני עם נטוויז'ן ואני לא מצליח להיכנס לאתר שלכם כבר יומיים, אני כרגע כותב מחבר שהוא בספק אחר, מה הסיבה לזה? עשיתי כבר הכל flushdns איפוס דפדפן רענון פרוטוקולים כלום לא עוזר וזה בשני המחשבים בבית עם ראוטר DLINK תשתית כבלים. מה הסיבה לזה? בנטוויז'ן אומרים שזה לא בעיה שלהם. תודה מראש ארז 12 בינואר 2009 בשעה 18:32 #15129 odedחבר קיבלת תשובה במקום אחר ששאלת ולא קראת כנראה. 12 בינואר 2009 בשעה 22:56 #15140 ארזחבר זהו דיברתי עם נטוויז'ן שוב פעם והם אמרו שהתקלה אצלם כי הם משדרגים, עכשיו אני נכנס תקין (הם תיקנו את הבעיה). 13 בינואר 2009 בשעה 00:27 #15141 odedחבר כתבתי לך מה עושים במקרה כזה באתרים אחרים , האם קראת ? 13 בינואר 2009 בשעה 00:46 #15146 ארזחבר כן ד"ר שתיל קראתי אני מכיר את הדברים האלה שאתה כותב, אני טכנאי מחשבים ואיש תמיכה טכנית בחברת אינטרנט כבר אמרתי את זה, חברת 012 סמייל תקשורת, אז אני מבצע את השלבים האלה עם לקוחות באופן יומיומי. 13 בינואר 2009 בשעה 08:44 #15147 odedחבר בסדר סליחה , פשוט לא הגבת עד כה , המצחיק הוא שאתה עובד בסמייל ומחזיק בנטויזן. מאת תגובות מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר