בדוק את מאפייני ההודעות שמועברות לפריטים שנמחקו.
פתח את אותה תיקייה ובצע קליק ימני על ההודעות.
חפש שם אפשרות של ביטול חסימה או ספאם \ חפש כל אופציה
שתעביר את ההודעות לתקיית הדואר הנכנס שלך.
בנוגע לקבצים שצרבת.
בדוק את הסיומת של הקבצים אשר אינם נפתחים.
האם הם מופיעים בצורה תקינה ?
במידה ולא, גבה מהתקליטור את כל הקבצים לשולחן העבודה ונסה לפתוח אותם שוב משם.
עבור על כל הקבצים אחד – אחד ובדוק שוב את הסיומת שלהם, לאחר העתקתם מהתקליטור.
במידת הצורך, שנה את הסיומת באם נדרש.
נסה לשנות רק את שם הקובץ לאנגלית בלבד או לעברית בלבד. ללא לגעת בסיומת שלו.
נסה לבצע קליק ימני על הקובץ (תמונה) > פתח באמצעות > בחר תוכניות:
1. מציג התמונות של חלונות
2. מיקרוסופט אופיס.
3. צייר.
בדוק האם הוא נפתח.