תמיכה טכנית – Gmail

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #16960
    admin
    מנהל בפורום

    תמיכה טכנית – Gmail       

      

     

    איך לשנות את ממשק השפה לעברית?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4033&P N=1

    איך לפתוח חשבון חדש בג'ימייל?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4023&K W=takala

    איך למשוך דואר מ-Gmail לתוכנת אאוטלוק?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4088&P N=1

     

    לא מצליח להיכנס לחשבון Gmail?

    יש מספר סיבות שכיחות שבגללן משתמשים מתקשים להיכנס למערכת – החל בבעיות סיסמה וכלה בשגיאות שרת זמניות, או אפילו התנגשות עם תוכנה שפועלת במחשב. נתקלת בבעיה?

    – אם אתה חושב ששכחת את שם המשתמש שלך:ודא שהזנת את אותו שם משתמש שסיפקת בזמן תהליך הגדרת חשבון Gmail, והקפד לכלול נקודות (.) שהגדרת כחלק משם המשתמש שלך. רווחים, מקפים וקווים תחתונים אינם תווים חוקיים בשמות משתמש ב-Gmail, וכל שמות המשתמש חייבים להיות באורך של 6 תווים לפחות.

    אם אינך זוכר את שם המשתמש שלך, בצע את הפעולות הבאות:

    1. עבור אל https://mail.google.com
    2. לחץ על איני מצליח להיכנס לחשבון שלי בדף הכניסה.
    3. לחץ על הקישור שכחתי את שם המשתמש שלי.
    4. הזן את כתובת הדוא"ל המשנית שלך (כתובת הדוא"ל שסיפקת בעת יצירת חשבון Gmail) בשדה 'דוא"ל'.
    5. לחץ על הגש.
    6. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.
    7. בדוק בחשבון הדוא"ל המשני שלך הודעה המכילה רשימה של שמות משתמש ב-Gmail המשויכים לכתובת הדוא"ל המשנית.

    אם לא הזנת כתובת דוא"ל משנית בעת יצירת חשבון Gmail, ייתכן שתוכל לאחזר את שם המשתמש שלך באמצעות לחיצה על הקישור בהזמנת Gmail שקיבלת. אם קיבלת דוא"ל מצוות Gmail לכתובת המשנית שלך לאחר יצירת החשבון, תוכל לאחזר את שם המשתמש גם מהודעה זו.

     

     

    אם אתה חושב ששכחת את הסיסמה שלך:

     

    כדי לאפס את סיסמתך, בצע את הפעולות הבאות:

    1. עבור אל https://mail.google.com
    2. לחץ על אינני מצליח להיכנס לחשבון שלי בדף הכניסה.
    3. לחץ על הקישור שכחתי את הסיסמה שלי.
    4. הזן את שם המשתמש שלך ב-Gmail (כל מה שכתוב לפני @gmail.com בשדה "שם משתמש".
    5. לחץ על הגש.
    6. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.

    * אם נכנסת או ניסית להיכנס לחשבון שלך ב-24 השעות האחרונות, וברשותך כתובת דוא"ל משנית המופיעה בחשבון Google שלך, הודעה המכילה הוראות לאיפוס הסיסמה תישלח לכתובת זו. לחיצה על הקישור הארוך הכלול בהודעה זו תיקח אותך לדף חדש, שיאפשר לך לשנות את הסיסמה. פעל על פי ההנחיות הבאות:

    1. הזן את הסיסמה החדשה שלך בשדה שבו אתה רואה "סיסמה חדשה:"
    2. הזן את הסיסמה החדשה שלך שוב בשדה שבו אתה רואה "הזן שוב את הסיסמה:"
    3. לחץ על הלחצן "אפס סיסמה".

     

     

    * אם נכנסת או ניסית להיכנס לחשבון ב-24 השעות האחרונות, או אם לא ציינת כתובת דוא"ל משנית, המתן 24 שעות כדי לאפס את הסיסמה על-ידי מענה על שאלת האבטחה שלך. כדי למנוע פריצה לחשבון שבו אתה משתמש באופן פעיל, שאלת האבטחה משמשת אך ורק לשחזור חשבון לאחר שחשבון לא היה פעיל במשך 24 שעות. איננו יכולים לעקוף את מגבלת 24 השעות או לאפשר גישה לסיסמתך בשום תנאי. לאחר המתנה של 24 שעות, חזור לדף הכניסה ל-Gmail, לחץ על אינני מצליח להיכנס לחשבון שלי ובצע את הפעולות הבאות:

    1. לחץ על הקישור "שכחתי את הסיסמה שלי".
    2. הזן את שם המשתמש שלך ב-Gmail (כל מה שנמצא לפני @gmail.com בשדה "שם משתמש".
    3. לחץ על הגש.
    4. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.
    5. בדף זה תראה שדה שבו תוכל לספק את התשובה לשאלת האבטחה שלך, המוצגת מעל לשדה. ענה על השאלה ולחץ על הגש.
    6. אם תספק את התשובה הנכונה, תועבר לדף חדש שיאפשר לך לאפס את סיסמתך.
    7. בדף חדש זה, הזן את הסיסמה החדשה שלך בשדה שבו אתה רואה "סיסמה חדשה:"
    8. הזן את הסיסמה החדשה שלך שוב בשדה שבו אתה רואה "הזן שוב את הסיסמה:".
    9. לחץ על הלחצן "אפס סיסמה".

     

     

    אם ניסית להיכנס לחשבון שלך, אך שם המשתמש והסיסמה שלך אינם תואמים:

     

     ודא שהזנת הכל כראוי, ונסה שוב. לתשומת לבך, שדה הסיסמה הנו תלוי רישיות, ולכן הקפד להשתמש בסוג הרישיות הנכון. אין לך מה לדאוג לגבי נעילת החשבון עקב ניסיונות כניסה רבים מדי למערכת. Gmail אינו מגביל את מספר הניסיונות.

    אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עיין במידע לעיל ופעל בהתאם להנחיות שבסעיף "אם אתה חושב ששכחת את הסיסמה שלך".

     

     

     אם החשבון שלך הושבת, ננעל או נתון לפעולות תחזוקה:

     לא תוכל לגשת אל החשבון שלך באופן זמני. תוכל לקבל גישה שוב בהקדם האפשרי, בדרך כלל בתוך 24 שעות.

     

    אם נכנסת למערכת, אך אתה מקבל שוב ושוב הודעת "שגיאה זמנית (502):

     משמעות הדבר היא שחשבון Gmail שלך אינו זמין כרגע. שגיאות אלה נפתרות מעצמן בדרך כלל בתוך מספר דקות, לכן המתן מעט לפני שתנסה להיכנס שוב. לתשומת לבך, אף שהחשבון שלך אינו נגיש, ההודעות ופרטי החשבון שלך בטוחים.

     

    אם נכנסת למערכת אך אתה מקבל הודעות שגיאה חוזרות ונשנות: נסה לנקות את המטמון ואת קובצי ה-Cookie של הדפדפן. להנחיות בנושא ניקוי המטמון וקובצי ה-cookie שלך, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

     

    איך משנים את פרטי החשבון, את הסיסמה או את שאלת האבטחה?

    Gmail מקל עליך לעדכן בצורה בטוחה את פרטי החשבון שלך. לאחר שנכנסת לחשבון, לחץ על "הגדרות" בחלק העליון של כל דף ב-Gmail, ופתח את "חשבונות". מכאן תוכל לשנות את הסיסמה, את השאלה הסודית, את שם איש הקשר המשויך לחשבון שלך ופרטים חשובים אחרים על-ידי לחיצה על 'הגדרות חשבון של Google'.

    עדכון השם בחשבון שלך מתבצע בדרך כלל מיידית. אולם שינויים מסוימים עשויים להתעכב בזמן שהשרתים שלנו מבצעים עדכונים תקופתיים.

    מטעמי אבטחה אינך יכול לשנות את שם המשתמש שלך, ואנו איננו יכולים לשנות אותו עבורך. אם ברצונך לנסות משהו שונה, Gmail מציע מספר דרכים לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, אך עדיין לקבל הודעות לאותו החשבון. לדוגמה, באפשרותך להוסיף סיומת לכתובת הדוא"ל הקיימת שלך באמצעות '+' כדי לקבל הודעות שנשלחו אל ‏@gmail.comכינוי.כלשהו+שםהמשתמש.שלך. לדוגמה, הודעות שנשלחו אל [email protected] מועברות אל [email protected]. דרך אחרת לשנות את כתובת הדוא"ל שלך היא להוסיף נקודה אחת או יותר לכתובת. Gmail אינו מזהה נקודות כתווים בתוך שמות משתמש, ולכן הודעות שנשלחו אל ‏@gmail.com‏שםהמשתמששלך ו- @gmail.comש.ם.ה.מ.ש.ת.מ.ש.ש.ל.ך וכן @gmail.comשם.המשתמש.שלך מועברות כולן אל החשבון שלך – ורק לשלך.

     

    Gmail איטי?

    אם המהירות של Gmail איטית מהרגיל, ייתכן שהסיבה לכך היא שמטמון דפדפן האינטרנט מלא. הקדש רגע כדי לצאת מ-Gmail ולנקות את מטמון הדפדפן וקובצי ה-cookie שלך. להנחיות בנושא ניקוי המטמון וקובצי ה-cookie שלך, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

    ייתכן גם שיישומים של אבטחת אינטרנט, חומת אש ואנטי-וירוס המותקנים במחשב מונעים מ-Gmail לעבוד כראוי. באפשרותך לנסות להשבית את אחת מהתוכניות המוזכרות לעיל למטרות בדיקה, כדי לראות אם ההשבתה פותרת את הבעיה. אם לא, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכת הלקוחות של התוכנה ולקבל הנחיות לגבי אופן הגדרת התצורה של התוכנה כך שתעבוד בצורה תקינה עם Gmail.

    ולבסוף, לחוויית Gmail הטובה ביותר, אנו ממליצים להשתמש בדפדפנים הבאים, הנתמכים במלואם:

    Firefox ‏(גרסאות 0.8 ומעלה)
    Internet Explorer ‏(גרסאות 5.5 ומעלה)
    Mozilla ‏(גרסאות 1.4 ומעלה)
    Netscape ‏(גרסאות 7.1 ומעלה)
    Safari (גרסאות 1.3 ומעלה)

    ללא קשר לסוג הדפדפן שברשותך, כדי להשתמש ב-Gmail עליך לוודא שהדפדפן שלך מאפשר קובצי cookie. אם הדפדפן שלך תומך בכך, אפשר גם JavaScript. להנחיות בנושא אפשורJavaScript או קובצי cookie, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

    takala2009-3-1 10:59:5

    #16961
    admin
    מנהל בפורום

    רשימת תוכנת פיירוול הגורמות לבעיות בGmail –

    http://www.google.com/mail/help/tps_error.html

     

    עוד תקלות נפוצות:


    Stuck on 'Loading…' using IE7 with My Web Search toolbar or FunWebProducts

    If you're stuck on 'Loading…' or are redirected to Gmail's 'basic HTML' view with Internet Explorer 7.0, and you have the My Web Search toolbar or FunWebProducts installed, we suggest removing the extension from your browser, as FunWebProducts is potential malware. Here's how to remove an extension:

    1.      Click Start on your Windows taskbar.

    2.      Select Settings, then Control Panel.

    3.      Double-click Add or Remove Programs.

    4.      Select My Web Search Bar, and click Remove.

    'Operation aborted' error when opening Gmail on IE

    Some Internet Explorer users are reporting the error message, "Internet Explorer cannot open the Internet site http://mail.gmail.com/mail/. Operation aborted." If you're experiencing this problem, please use a different browser, or access the older version of Gmail.

    Inbox won't load. Directed to our 'basic HTML' view

    If you get stuck on 'Loading…,' we suggest first trying our troubleshooting steps. You should be able to use the 'older version' of Gmail or the basic HTML view while we work to resolve the issue.

    'Oops 009' partially loads inbox in small rectangle

    Some users have experienced their mail loading in a small rectangle at the top, left corner of their screens. As a workaround, we suggest that Firefox users disable the Megaupload extension and that Internet Explorer users try signing in from Firefox, available for free download.

    Composing and Reading Mail


    Quick reply box sends blank replies in IE when using https

    If you enabled the 'Always use https' setting in Gmail, messages you compose using the quick reply box will be sent as blank replies when using Internet Explorer.

    To avoid this problem, click Reply or Reply to all when replying to a message, or:

           Disable the 'Always use https' setting in Gmail.

           Use a different browser, such as Mozilla Firefox.

    Oops 103 errors

    Please try logging in to your account through our secured interface, available via https://mail.google.com. Be sure to use this exact URL, with no characters after '.com.' If this resolves the issue, we suggest that you enable the 'Always use HTTPS' setting in your account.

    If you continue to experience difficulties, please access your mail from the older version of Gmail while we work to resolve the issue.


    Oops 102 errors

    Please try logging in to your account through our secured interface, available via https://mail.google.com. Be sure to use this exact URL, with no characters after '.com.' If this resolves the issue, we suggest that you enable the 'Always use HTTPS' setting in your account.

    If you continue to experience difficulties, please access your mail from the older version of Gmail while we work to resolve the issue.

    Freezing or slowness with HTML Validator installed

    Some users report that the Firefox extension HTML Validator causes slowness or crashing in their Gmail accounts. We suggest disabling this extension while we work to resolve the issue.

    Persistent 'Your browser's cache is full…' error in IE7

    Some Internet Explorer 7 users have reported seeing the error message, 'Your browser's cache is full and may interfere with your Gmail experience,' even after clearing their browsers' cache and cookies. Try clearing your cache once more. If the issue continues, please use Mozilla Firefox while we address the problem.

    takala2009-3-1 11:3:43

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.