מתוך בלוג התמיכה של מיקרוסופט
סרטון הדרכה: מה נעשה כשלא ניתן למחוק הודעה ב- Outlook
בסרטון הבא, תמיר לוי מתמיכת מיקרוסופט, מדריך מה עלינו לעשות כאשר איננו מצליחים למחוק הודעה ב- Outlook Express. (מומלץ לצפות במסך מלא).
הסירטון: לחץ כאן
תקלה זו נובעת מכך שקובץ הנתונים של Outlook Express (קובץ ה- DBX) הגיע לנפח המקסימלי שלי 2GB. במקרה כזה עלינו לאפס את קובץ הנתונים, כפי שמוסבר בסרטון דלעיל.
לנוחיותכם מצורף סדר הפעולות:
- לחץ על כלים – אפשרויות – לשונית תחזוקה – תיקיית אחסון.
- נבחר את שם הנתיב ע"י קליק ימני, בחר הכל. שוב קליק ימני, העתק.
- נסגור את Outlook Express.
- נלחץ על התחל – הפעלה – ונדביק את הנתיב. נלחץ על אישור.
- בתיקיית הנתונים נשנה את השם של "פריטים שנמחקו.dbx" ל- "פריטים שנמחקו.old".
- נפתח מחדש את Outlook Express ונראה כי אנו מצליחים למחוק הודעות, וכי נוצרה לנו תיקיית "פריטים שנמחקו" חדשה.
- אם ברצוננו לשמור עותק גיבוי של הפריטים שנמחקו ניצור תיקייה חדשה ע"י קליק ימני על "תיקיות מקומיות" – תיקייה חדשה. נרשום שם חדש: "גיבוי".
- נעתיק הודעה כלשהי אל התיקייה החדשה על מנת ליצור את קובץ הנתונים החדש במחשב.
- נסגור את Outlook Express ונחזור אל תיקיית הנתונים.
- נמחק את הקובץ "גיבוי.dbx" החדש שיצרנו, ונשנה את השם של "פריטים שנמחקו.old" ל- "גיבוי.dbx".
- נפתח מחדש את Outlook Express ונראה את תיקיית הגיבוי החדשה, בה נמצאים כל המיילים שמחקנו בעבר.
בהצלחה!