לפני הכל נסה תחילה לחבר את המחשב ישירות לכבל הרשת.
נסה לגלוש בצורה קווית ובדוק את נתוני הגלישה.
באם הגלישה חלקה ללא בעיות,
1. נסה לנתק את הראוטר מהחשמל לכמה דקות ולבדוק. לא עזר…
2. הכנס להגדרות הראוטר דרך הדפדפן ואפס שם את כל ההגדרות שלו. לא עזר…
3. אם אתה משתמש בהתקן גלישה אלחוטי, כדוגמאת USB, הסר את הדרייבר דרך תפריט הוספה והסרה של תוכניות וכן ממנהל ההתקנים. ימני על אייקון המחשב שלי > ניהול > מנהל ההתקנים > מצא את ההתקן האלחוטי, בצע עליו קליק ימני > הסר. אתחל את המחשב והתקן את הדרייבר שוב מתקליטור ההתקנה.
4. אם אתה גולש באמצעות כ. רשת אלחוטי מובנה, דאג שיש ברשותך את ההתקן שלו (דרייבר) הסר אותו ממנהל ההתקנים כפי שציינתי. אתחל את המחשב ותתקין אותו מחדש.
5. לא עזר… פנה לתמיכת המוצר להנחיות נוספות, יתכן וקיים כשל בראוטר \ כ. רשת \ התקן USB .