פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › לא מצליחה לפתוח קבצים מצורפים במייל This topic has 9 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 15 years, 5 months by מירית. מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ) מאת תגובות 22 בדצמבר 2009 בשעה 11:06 #29113 איריסחבר במייל של וואלה אני לא מצליחה לפתוח קבצים שסרוקים או מצגות איך ניתן לתת פקודה שהכל יפתח 22 בדצמבר 2009 בשעה 11:51 #29115 מיריתחבר שלום IRIS9849 כאשר את לוחצת על הקובץ המצורף, את מקבלת הודעת שגיאה? או לחילופין, חלון "פתח באמצעות"? המשך גלישה מהנה מירית, בזק בינלאומי 22 בדצמבר 2009 בשעה 12:47 #29119 איריסחבר אני לא מקבלת כלום פשוט לא נפתח – כאילו מת 22 בדצמבר 2009 בשעה 12:47 #29120 איריסחבר לפי דעתי מישהוא חסם את כל המצגות ושאר הדברים 22 בדצמבר 2009 בשעה 13:01 #29121 אליחבר [QUOTE=miritbezeqint]שלום IRIS9849 לא ענית על השאלה כדי שנוכל להתקדם…כאשר את לוחצת על הקובץ המצורף, את מקבלת הודעת שגיאה? או לחילופין, חלון "פתח באמצעות"? המשך גלישה מהנה מירית, בזק בינלאומי[/QUOTE] 22 בדצמבר 2009 בשעה 13:35 #29124 איריסחבר לא הודעת שגיאה ולא חלון "פתח באמצעות" אני מקבלת כאשר אני לוחצת על פתיחה נפתח למאית השניה חלון בצד שמאל למעלה ונסגר וזהו 22 בדצמבר 2009 בשעה 14:14 #29125 אליחבר לשמור את הקובץ בשולחן עבודה ונסי לפתוח אותו משם 22 בדצמבר 2009 בשעה 14:59 #29126 מיריתחבר האם מותקנים בדפדפן שלך סרגלי כלים ? אם כן, בטלי בהם את תכונת חסימת החלונות הקופצים. המשך גלישה נעימה מירית, בזק בינלאומי 23 בדצמבר 2009 בשעה 07:58 #29152 איריסחבר גם על שולחן העבודה לא נפתח והדפדפן בסרגל הכלים באנגלית על מה אני אמורה ללחוץ 23 בדצמבר 2009 בשעה 10:09 #29154 מיריתחבר לאחר ששמרת את הקובץ המצורף על שולחן העבודה, כאשר לחצת עליו פעמיים, נפתח חלון ונסגר כמו שקרה דרך הדפדפן? או שנפתח לך חלון של "פתח באמצעות"? המשך גלישה נעימה מירית, בזק בינלאומי מאת תגובות מוצגות 10 תגובות – 1 עד 10 (מתוך 10 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר