פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › מערכת הפעלה אינה עולה
- This topic has 8 תגובות, 4 משתתפים, and was last updated לפני 16 years by אילן.
-
מאתתגובות
-
10 במאי 2008 בשעה 23:20 #3276אילןחבר
ערב טוב,
ברשותי מחשב פנטיום 4 מסוג IBM – דגם LENOVO, שקבלתיו לפני כ-8 חדשים.
מערכת הפעלה XP_SP2, זכרון 512 MB, דואל קור, 2 מאווררים, מעבד פנטיום 4 כפי שכתבתי – 3 גה"ץ, דיסק קשיח 160 ג"ב SATA.
המחשב מחולק בצורה כזו שהדיסק הקשיח מחולק ל-2 מחיצות לוגיות C ו-D.
במחיצה C יש את התוכנות המרכזיות ובמחיצה D יש קבצי נתונים.
לפני מס' ימים כאשר הפעלתי את המחשב, נתן לי הודעת שגיאה שקובץ חשוב בהפעלת חלונות – חסר. מדובר בקובץ בשם: PCI.SYS. כמו כן, ביקש שאכניס את דיסק ההתקנה המקורי של חלונות ע"מ לבצע תיקון.
ניסיתי להפעיל כאמור, אך ללא הצלחה.
יש לציין כי יש לי בדיסק הלוגי D קבצים מאד חשובים – מסמכים, תמונות ואף תוכניות שונות, אך אין באפשרותי לצרוב אותן, מכיוון שתוכנת החלונות אינה עולה.
נא פתרונכם המהיר – אני על סף ייאוש.
אילן.
10 במאי 2008 בשעה 23:24 #3278יניבמנהל בפורוםדבר עם המרכז תמיכה של IBM והם ידריכו אותך מה לעשות .
צריך להכנס ב recovery console ולעשות איפוס לקובץ system .
עדיף לעשות את זה עם בעל מקצוע.
Rosenblaster 2008-5-10 23:24:29 10 במאי 2008 בשעה 23:29 #3281אילןחבריניב ערב טוב,
ראשית תודה על תגובתך המהירה.
אני רוצה לציין כי אני לא מצליח להכנס כלל לתוכנת חלונות.
דבר נוסף ששכחתי לציין, הוא כי קבלתי תוכנה לתיקון חלונות בשם:
windows live = win pe plus 2004
בו יש אפשרויות שונות לתיקון – אך כאמור, לא הצלחתי לעשות כלום, אפילו שימוש בתוכנת גוסט או לנסות לצרוב את הנתונים לתקליטור כאמור, לא הצליח, מאחר והפעיל את המחשב מחדש.
אילן.
10 במאי 2008 בשעה 23:42 #3282בןחברהסיפור מאוד פשוט
ראשית תגיע למצב הזה
http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2008/01/0 7/recovery-console.aspx
ואז כשתגיע למצב האחרון – תרשום שם
chkdsk /r
ו – ENTER
שים לב לרווח שיש לפני /
בהצלחה לך
בן
10 במאי 2008 בשעה 23:55 #3287אבי לוימנהל בפורוםאני חושש שהפתרונות הללו לא יעזרו.
הנה תשובת מיקרוסופט לבעיה.
http://support.microsoft.com/kb/330181/he
אל ייאוש, הנתונים שלך שמורים ללא פגע וניתן בדרך מסויימת אף להעביר אותם למחשב אחר.
בהצלחה.
10 במאי 2008 בשעה 23:58 #3288בןחבריבוא הגבר אילן
ויספר לנו על תוצאות הסופיות
נמתין לך אילן
בן
12 במאי 2008 בשעה 02:01 #3370יניבמנהל בפורוםאני התכוונתי לאפשרות 3 במאמר הבא רק בלי לבצע את מה שסימנתי פה באדום
http://compumedic.co.il/main/index.php/tsaoau-auoue-ieeoanao e/iooeu-aaoosa-xp-eona-ia-oeuea.html
אפשרות אחרת היא ניסיון לשחזר את כל מערך הרישום של ווינדוס Registry למצב הראשוני ואז לנסות להכנס למערכת ההפעלה.
אזהרה: שיחזור הregistry יכול לגרום לאיבוד התקנות של תוכנות, משחקים וקבצים בתיקיית המסמכים שלי.
א.יש לטעון את המחשב במצב Recovery console. נטען את הRecovery console.
נבחר את מערכת ההפעלה ע"י בחירה במקש המספר 1. כאשר נתבקש להכניס סיסמה
לא נקיש סיסמה ונקיש אנטר. ונגיע לשורת הפקודה.ב.הקלידו את הפקודות הבאות, לאחר כל פקודה יש להקיש על מקש האנטר:
Ren c:\windows\system32\config\system system.old
Ren c:\windows\system32\config\software software.old
Copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config
Copy c:\windows\repair\software c:\windows\system32\config
ג.בסיום נרשום exit ואנטר. ונוציא את דיסק ההתקנה של xp . והמחשב יבצע הפעלה מחדש.חשוב מאוד!
כרגע אם הצלחתם להעלות את מערכת ההפעלה היא תעלה כמו לאחר ההתקנה הראשונית של חלונות לכן יש צורך לשחזר את המערכת ולנסות לחזור למצב האחרון שהיה בו המחשב. גשו לכפתור ההתחל (Start) עזרה ותמיכה (Help and support)ובחרו באפשרות: בטל שינויים שנעשו במחשב שלי בעזרת שיחזור המערכת (Undo changes that made in my computer with system restore). ובחרו את התאריך האחרון שבו המחשב היה תקין.12 במאי 2008 בשעה 23:29 #3465אילןחברערב טוב,
אני עדיין בודק את האופציות לפי העצות שניתנו כאן ע"י המומחים. אני עדיין קורא את המאמרים ממייקרוסופט. טרם החלטתי לגבש תוכנית עבודה על המחשב.
בכל מקרה, בטעות התקנתי את חלונות מחדש לכונן לוגי C ל-XP_SP1. איך ניתן לשחזר את מע' ההפעלה הקודמת, קרי SP2? ואח"כ לבצע את תוכנית העבודה הנ"ל?
תודה לעונים,
אילן.
12 במאי 2008 בשעה 23:33 #3466אילןחבריאיר,
כפי שציינתי לפני מס' ימים – אני לא יכול להכנס לתוכנת חלונות בשום צורה ואופן, גם לא למצב בטוח וגם לא למצב לא בטוח.
נתנו לי רעיון כאן איך לבצע את תוכנית העבודה שלי – מר אבי לוי ואנהג לפי עצתו, לפחות בינתיים.
תודה לך בכל אופן.
אילן.
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.