פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › הארד דיסק This topic has 8 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 14 years, 3 months by אבי לוי. מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ) מאת תגובות 28 בפברואר 2011 בשעה 22:27 #41187 רועיחבר שלום לפני כמה ימים ההארד דיסק כנראה נפגם לא מצליח להיכנס אליו בכלל ולראות את המדיע שאני נכנס למשחב שלי אני רואה אותו ככונן אך שאני לוחץ עליו אני מקבל את ההודעה הבאה אין גישה לd התקליטור הלא נכון נמצא בכונן הכנס את(מספר סידורי של האמצעי האיחסון)לכונן d אני לא מבין מה זה אוןמר ומה קשור תקליטור להארד דיסק הזה אשמח לתשובה ולעזרה תודה 28 בפברואר 2011 בשעה 22:39 #41188 אבי לוימנהל בפורום האם זה קרה כרגע בעקבות התיקון שבצעת ? 28 בפברואר 2011 בשעה 22:42 #41190 רועיחבר לא לא , זה הארד דיסק אחר הם לא קשורים אחד לשני , זה של שני מחשבים אחרים פשוט יש בהארד דיסק הרבה מידע שאני חייב להציל מקווה שיש עוד משו לעשות לפני שליחת ההארד דיסק לשחזור בחברה ששם עולה הרבה כסף 28 בפברואר 2011 בשעה 22:49 #41192 אבי לוימנהל בפורום אל תספיד את ההארד דיסק כ"כ מוקדם ((-: נסה תחילה להעלות את המחשב במצב בטוח ולבדוק באם אתה יכול לגשת לכונן. הרץ באותה הזדמנות סריקה מלאה עם הכלי הזה נסה את אותו פתרון שהצעתי לך מקודם, זה שצלח במחשב האחר. 2 במרץ 2011 בשעה 18:18 #41227 רועיחבר שלום עשיי את הסריקה נכנס במצב בטח אך עדיין לא נותן לי להיכנס להארד דיס ק נותם את אוןתה הערב , שכיאלו אין דיסק מתאים מה אפשר עוד לעשות??? 2 במרץ 2011 בשעה 21:44 #41228 אבי לוימנהל בפורום כיוון שתקלות מסוג זה עדיף לראות ולהתמודד מולן ישירות, משום שקיימת סכנה של איבוד נתונים. לפני הכל. האם יש באפשרותך לחלץ מידע מהכונן ? מה קורה בעת קליק ימני על הכונן ? אם יש ביכולתך לגבות את כל המידע שעליו, גבה כעת. לאחר הגיבוי בצע על הכונן ימני > מאפיינים > גש ללשונית אבטחה ובדוק איזה שמות משתמשים מופיעים שם. אם לא הסתדרת, פנה אלי בפרטי. 3 במרץ 2011 בשעה 12:38 #41246 אליחבר היכן אתה גר 4 במרץ 2011 בשעה 10:47 #41266 רועיחבר בחיפה ודרך אגב האם דיסק טכנאים של winternal יכול לעזור לי שחזר משו או לנסות להעלות גירסה ניידת של ווינודס על usb ואז לראות את הקבצים יכול ליהיות שיעזור לי ??? roie_S2011-03-04 10:51:57 4 במרץ 2011 בשעה 13:44 #41273 אבי לוימנהל בפורום על מנת לקבוע בדיוק מה אירע שם, נדרשת בדיקה מקרוב של המערכת. תוכל לנסות לבצע תיקון לעותק – ראה פה. סעיף 12 אחרון. אפשרות נוספת היא יותר מורכבת והיא אתחול באמצעות מע' הפעלה חיצונית ומשם לגבות להתקן אחר את כל המידע. עצתי לך בראש ובראשונה לפנות לטכנאי או לאדם מיומן ובשלב הראשון לבצע תיקון לעותק. הפרופיל שלך וכל המידע שלך ישאר כמות שהוא, רק מע' ההפעלה תוחלף בקבצים חדשים מהתקליטור. מאת תגובות מוצגות 9 תגובות – 1 עד 9 (מתוך 9 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר