בעיית תצוגה

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4201
    admin
    מנהל בפורום

    א.מחשב לא נדלק

     

    1.לוודא שהמחשב מחובר לחשמל.

    2.האם מאוורר ספק הכוח מסתובב?

       האם דולקות הנורות (LED) בחזית המחשב? (אם כן עבור לסעיף ב)

    3.לנתק את כל ההתקנים החיצוניים (סורק, מדפסת, מודם וכו').

    4.להוציא כבל חשמל מהספק. לחבר בחזרה כעבור חצי דקה.

    5.לנסות לחבר את המחשב בחדר אחר.

     

     

    ב.מחשב נדלק, אך לא מדליק מסך

     

    1.האם נורית המסך דולקת? אם כן באיזה צבע?

    2.לוודא שהכבל של המסך מחובר להתקן הנכון? (במידה ויש כ.מסך משולב ובנוסף כרטיס מסך לא משולב יש לחבר ללא משולב)

    3.מחשב מצפצץ ( מעל צפצוף אחד) – תקלת חומרה. להוציא ולהכניס את כרטיס המסך ולבדוק את הזיכרונות.

    4.אם יש לחבר מסך אחר למחשב כדי לדעת בוודאות שהבעיה במסך.

    5.לעיתים איפוס ביוס יכול לפתור את הבעיה.

     

    לקבלת עזרה פנה לצוות התמיכה באתר

     

    טלפונים של חברות מסכים (במידה והבעיה במסך ולא במחשב):

     

    AOC – סרב פרו 03-5598555  
    LG –  ח.י  09-7631515
    samsung – חיון  09-8300529
    benq / mag – סרוויס טק  08-8515666
    proview – מעבדות פל 1-800-221-808 

     

    #4202
    admin
    מנהל בפורום

    בעיית צפייה וידאו באתרי אינטרנט:

    אני נתקל בבעיות צפייה בוידאו. מה עלי לעשות?

     

    ככלל, לא אמורה להיות בעיה בצפייה בוידיאו.

    לבעיות המתעוררות עשויות להיות סיבות רבות, ביניהן תוכנות המותקנות במחשב ומפריעות להצגת הוידיאו או הגדרות שגויות בדפדפן ו/או נגן הוידיאו.

     

    לעיתים, פעילות של אנטי וירוס, Firewall או כל תוכנה אחרת לאיתור רוגלות יכולות להפריע לצפייה בוידיאו.

    באם מותקנת אצלך במחשב אחת מהתוכנות הללו, נטרל אותן זו אחר זו לזמן קצר ובדוק האם הבעיה ממשיכה. אם איתרת את התוכנה שבזמן שיתוקה התאפשרה צפייה תקינה בוידיאו – יש להתאים את ההגדרות שלה על מנת שתתאפשר צפייה תקינה.

     

    במקרים רבים, תוכנות לשיתוף קבצים גוזלות רוחב פס מהחיבור לאינטרנט וגורמות לבעיות בצפייה בסרטוני וידאו.

    אם פועלת כרגע במחשב שלך תוכנה כזו, הפסק את פעילותה והפעל את הוידיאו שוב.

     

    יש להדגיש כי האתר תומך בצורה מלאה אך ורק בדפדפני אינטרנט אקספלורר בגרסת 5 ומעלה ובדפדפני פיירפוקס מגרסה 1.5 ומעלה המותקנים על מערכת ההפעלה "חלונות".

    בנוסף, כדי לצפות בוידיאו ב ynet חייב להיות מותקן במחשב נגן וידאו מסוג MEDIA PLAYER.

    מומלץ להתקין את גרסת הנגן האחרונה (Windows Media Player 10):

     

     

    ברוב המקרים, לאחר התקנת הנגן מחדש ו/או נטרול תוכנות "בעייתיות" כפי שצוין קודם, הצפייה בוידיאו תתאפשר באופן תקין.

     

     

    אם הבעיה עדיין ממשיכה והגלישה מתבצעת באמצעות דפדפן מסוג INTERNET EXPLORER מומלץ לוודא שהדפדפן והגדרותיו מותאמים להגדרות הגלישה האופטימאליות של ynet.

    לבדיקה יש לפעול בהתאם להנחיות הבאות:

     

    1) כללי

     

    בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח בצד ימין בחר בכפתור “Settings” ("הגדרות") > בחלון שנפתח בדוק האם האופציה שמסומנת היא האופציה השלישית “Automatically” ("אוטומאטי"). אם לא – סמן אותה > סגור את החלון על ידי לחיצה על “OK”.

     

    2) קבצי Cache

     

    בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט"). במרכז החלון שנפתח, ישנו כפתור ועליו כתוב "Delete Files" ("מחק קבצים") – לחץ עליו, סמן גם את מחיקת הקבצים הבלתי מקוונים ("“Offline Content), ואשר (פעולה זו עשויה להימשך מספר רגעים).

     

    לעיתים נוצרות בעיות עקב המצאות של עוגיות ( COOKIES ) במחשב. כדי לפתור בעיות אלה יש למחוק את ה COOKIES.

    שים לב: מחיקת קבצי ה-Cookies עלולה לגרום לאי-נוחות מסוימת, בכך שיתכן שבעוד שבעבר אתרים שונים אליהם גלשת זיהו אותך מבלי שתקליד את שם המשתמש והסיסמה, כעת, בכניסתך הראשונה, יהיה עליך להקליד פרטים אלו.

    אם ביכולתך לוותר על ה COOKIES השתולים במחשב אנא מחק אותם על ידי כניסה ל: "Tools" ("כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > במרכז החלון שנפתח, ישנו

    כפתור ועליו כתוב “Delete Cookies”, לחץ עליו ואשר.

     

    3) אבטחה

    כללי:

    בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > בחר בלשונית “Security” ("אבטחה") > בחלון זה ניתן להבחין ב-4 אייקונים, עבור כל אחד מהם בצע את הפעולה הבאה: סמן את האייקון > כעת לחץ על הכפתור “Default Level” ("ברירת המחדל") שבצידו הימני התחתון של החלון. אם הכפתור אפור ולא ניתן ללחוץ עליו, המשך לאייקון הבא.

     

    קבצי COOKIES :

    כדי להתאים את הדפדפן כך שיוכל להשתמש בקבצי ה-cookies שנשלחים מ-ynet, בשורת התפריט העליונה בחר ב-"Tools" ("כלים") > "Internet Options" ("העדפות אינטרנט") > "Privacy" ("פרטיות") > יש ללחוץ על כפתור "Default" ("ברירת מחדל") אשר נמצא במרכז העמוד.

     

    4) מתקדם

     

    בדפדפן, לחץ על "Tools" ("כלים") > בחר ב-"Internet Options" > בחר בלשונית “Advanced” ("מתקדם"), וגם שם לחץ על הכפתור “Restore Defaults” ("שחזר הגדרות ברירת מחדל") בתחתית המסך. לסיום, לחץ על “Apply” ולאחר מכן על “OK”.

     

    לאחר שינוי הגדרות הדפדפן יש לנסות שוב ולבדוק אם התקלה נפתרה.

     

    אם התקלה ממשיכה והתופעה היא מסך ירוק בעת צפייה בוידיאו, אנא בצע את הפעולות הבאות :

     

    עליך לפתוח את תוכנת ה MEDIA PLAYER במחשב

    עתה עליך להיכנס לתפריט tools (כלים) —- > options (אפשרויות) —- > להיכנס ללשונית performance — > ללחוץ על כפתור ADVANCED (מתקדם) —- >

    להסיר את הסימון מתיבת ה – use video mixing render לאחר מכן עליך לאשר את השינוי ולסגור את הנגן ( MEDIA PLAYER).

    הפעל מחדש הסרטון שבו נתקלת בתקלה וראה האם הבעיה נפתרה.

    מקור : ynet

    קישור למקור: http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrint Preview/1,2506,L-3342382,00.html

    #4204
    admin
    מנהל בפורום

    אם אתם מנסים לראות סרט או קטע וידאו במחשב ואתם לא רואים תמונה או שומעים קול עליכם להתקין מקודדים במידה ועוד לא התקנתם.

    לחצו כאן על מנת להוריד את המקודדים K-Lite Mega Codec למחשב

    #4205
    admin
    מנהל בפורום
    #4275
    admin
    מנהל בפורום

    Direct X – אבחון תקלות
    Direct X ,בגדול, זה ספרייה של פונקציות אשר מיועדות לכתיבת ישומי מולטימדיה (משחקים וכו) .
     ל Direct x יש מנגנון פנימי  אשר מיועד לאבחן תקלות ברכיבים השונים שלו . את המנגנון ניתן להפעיל ע"י כתיבה בשורת פקודה:  DXDIAG.  מומלץ מאוד לעבור על הלשוניות השונות אשר קיימות בכלי הזה ולבדוק שבתחתית המסך של כל לשונית רשום "No Problems Found " .

    בברכה
    רתם

    מקור: BufferOverRun

    קישור למקור:

    http://israblog.nana10.co.il/tblogread.asp?blog=80966&bl ogcode=1521874
     

     

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.