אאוטלוק 2007 / 2010 – out of office

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים אאוטלוק 2007 / 2010 – out of office

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #47044
    sonic
    חבר

    שלום,

    איך ניתן להגדיר OUT OF OFFICE באאוטלוק 2007 / 2010 בחשבונות מסוג POP3?
    למרות הגדרת ה-rule יש באג שמונע משליחת ההודעה. מישהו מכיר פתרון?

    sonic2012-03-20 00:01:51

    #47045
    sonic
    חבר
    מצאתי בגוגל את הפתרון הבא (אעדכן אם זה עזר):
    Process the rule manually once
    Thanks to this post at Lockergnome, there is another workaround. After you set up an email rule and it generates the error, the rule is disabled. The rule itself seems valid, and you can run it manually. So, restart Outlook and re-enable the rule, and run the rule once manually and apply it to your existing messages before another email is received. Voila, it works!
    ________________________________________________
    1
    Set up the out-of-office rule
    2
    Close Outlook 2007
    3
    Start Outlook 2007 and click on Tools > Rules and Alerts and turn on your rule
    4
    Still in Rules and Alerts, click on 'Run Rules Now…' and select your out-of-office rule and click on Run
     Now
    5
    Close the Rules and Alerts and leave Outlook 2007 running
    __________________________________________________
    Interestingly, at least one email needs to be in your Inbox when you run the rule, or it doesn't seem to work. If you have trouble finishing these steps before the rule is applied, try disconnecting your network cable or setting Outlook to work offline.

    sonic2012-03-20 00:15:24

    #47046
    sonic
    חבר

    הפתרון הקודם היה לאאוטלוק 2007. נראה שבאאוטלוק 2010 לא נמצא פתרון לבאג

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.