לא ניתן להציג דף זה

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים לא ניתן להציג דף זה

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #4732
    admin
    מנהל בפורום
    "לא ניתן להציג דף זה"

    רובנו גולשים באינטרנט באמצעות דפדפן Internet Explorer ונתקלים בהודעה של "לא ניתן להציג דף זה".
    יש כמה סיבות שיכולות לגרום לדבר הזה :

    – הרחבות צד ג'
    – אנטי-וירוסים
    – פרוטוקולי tcp/ip פגומים

    ישנם כמה דרכים על מנת לפתור את בעיה זאת

    חלק א' (Internet explorer 7)
    1. כניסה ל"התחל" ומשם ללוח הבקרה(במצב תצוגה קלאסית)
    2. כניסה לאפשרויות אינטרנט
    3. לחיצה על לשונית "מתקדם"(advanced)
    4. לחיצה על "איפוס"(reset) ובחלון שיקפוץ מיד אחריו שוב לחיצה על "איפוס" (reset)
    5. לאחר שסיימנו את איפוס הדפדפן סוגרים את אפשרויות אינטרנט ונכנסים בלוח הבקרה ל"הוספה או   
        הסרה של תוכניות".
    6. מעבר על כל התוכניות המותקנות במחשב ומחיקת כל הtoolbar שקיימים (לדוגמא:google
        toolbar,icqtoolbar וכו') אותם toolbar באים להרחיב את חווית המשתמש אבל מצד שני לפעמים לא
        מותאמות עד הסוף עם הדפדפן Internet Explorer וגורמים לתופעה הנ"ל.
    7. לאחר ההסרה של כל ההרחבות צד ג' סוגרים את לוח הבקרה ולוחצים על "התחל" ואחריו על "הפעלה"
    8. בשורת "ההתחל" רושמים את המילה :%temp% ואישור יפתח לנו חלון אשר מכיל קבצים זמניים של
        האינטרנט וגם של אותם הרחבות שהסרנו בשלבים הקודמים יש לסמן את כל הקבצים ולמחוק את כולם
       (יש לשים לב יהיו מספר קבצים שלא ירצו להמחק אין צורך "לריב" איתם הם כבר לא רלוונטים)
    9. לאחר מחיקת תוכן הספריה סוגרים את החלון נכנסים שוב ל"התחל" ול"הפעלה" אך הפעם מוחקים את
        סימני האחוזים ומשאירים רק את המילה temp ולוחצים על אישור, בחלון שיפתח מוחקים שוב את כל
        כל התוכן.
    10.מנסים לגלוש ורואים אם עכשיו זה תקין

    חלק ב'
    במידה וביצעתם את כל הפעולות בחלק א' ועדין זה לא עזר רוב הסיכויים שיתכן שהאנטיוירוס שברשותכם
    חוסם לנו את הגלישה התקינה ולכן יש לנסות לבטל אותו.
    רוב האנטיוירוסים ניתן לסגור ע"י לחיצה עם קליק ימין על הסמל של האנטיוירוס ליד הסמל ליד השעון ושם
    לחפש את המילה quit או exit וברגע שהאנטיוירוס סגור לבדוק את הגלישה.

    חלק ג'
    במידה וביצעתם את כל השלבים למעלה אבל עדין אין גלישה ישנה אפשרות שיתכן ופרוטוקולי הtcp/ip שלכם פגומים או לא מתפקדים כפי שהם אמורים לתפקד ולאפשר לכם גלישה תקינה על מנת לאפס אותם
    ישנה פקודה שרושמים אך אני רוצה להזהיר אותכם לפני שאתם מבצעים פעולה זאת מכיוון שפעולה זאת מאפסת את כל הגדרות הרשת שלכם , הכוונה אם קבעתם הגדרות ידניות במחשב בשביל לעבוד ברשת פנימית ביתית הן מתאפסות ויש לשחזר אותם מיד אחרי על מנת לגלוש באופן תקין.
    במידה ואין בעיה אז :
    1. לוחצים על "התחל" ואז "הפעלה"
    2. רושמים בשורת ה"הפעלה" את הפקודה cmd ואישור יפתח לנו חלון שחור.
    3. בחלון השחור אנחנו נרשום בהמשך לשורה שם את הפקודה netsh ונלחץ על מקש הenter
    4. אנחנו נקבל שורה חדשה שמתחילה במילה netsh אנחנו נרשום בהמשכה את האות w נעשה רווח
        ונרשום את האות r ונלחץ על מקש הenter
    5. אנחנו נקבל הודעה של:"reset the winsock catalog succesfully…"
    6. שוב יש לנו את המילה netsh אנחנו נרשום את האות f ונלחץ על מקש הenter זה ירשום לנו בתחילת
        השורה netsh firewall
    7. בהמשך המילה netsh firweall נרשום את האות r ונלחץ על מקש הenter
    8. לאחר שרשמנו את כל הפקודות הללו אנחנו צריכים להפעיל את המחשב מחדש
    9. גלישה נעימה

    * דגש אחד חשוב יש לשים לב במידה ועובדים ברשת ביתית וכל המחשבים בבית לא יכולים לגלוש אז אולי
      הבעיה נובעת מהראוטר ולכן כל הפעולות הללו לא רלוונטיות

     

    מקור: הבלוג של תמיכת מיקרוסופט בישראל

    קישור למקור:

     

    http://blogs.microsoft.co.il/blogs/support/archive/2007/10/2 0/can-not-display-this-page.aspx

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.