מסך כחול

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 24 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #47525
    טכנאי
    חבר

    שלום

    לעיתים      ודי  נדירות   בעת  גלישה  פתאם  מופיע  מסך  כחול  לא  ברור  מה  כתוב   המחשב  מפעיל  עצמו  מחדש  ווכאילו  לא  קרה  דבר   אתם  פירסמתם  שזה  קשור  לחימום  א ין  בעיה  כזאת.הייתה  יי  תוכנה  שהסרתי  אותה  pc repaire  שמצאה  את  הcrash
    ובמידה  וארכוש  אותה  ניתן  לתקן   כלמר  זה  לא  חומרה.
    אמרו  לי  שיש  קובץ  בc    שהוא  מראה  מה  הבעיה?  ואחדים  אמרו  לי  שיש  בעית  חומרה 
    השאלה  איך  אני  מוצא  מה  הבעיה  
    חודה  מראש
    #47571
    טכנאי
    חבר

    שלום

    אף  אחד  לא  היגיב  לבעיה  והיא  נמשכת
    תודה
    #47605
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    ראה פה כיצד לנטרל את האתחול האוטומטי

    וכיצד לקבל מספרי שגיאה שיתנו רמז על מהות התקלה שלך.
    #47651
    אביאל
    חבר

    אוףףףףף גם כן המסך הכחול הזה משהו אמר לי שצריך לפרמט את המחשב זה נכון??

    #47654
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    לא בהכרח !

    מסך כחול מצביע על פי רוב על שגיאה קריטית בדרייבר או תקלה חומרה.
    במצב של שגיאת חומרה – כל העבודה היא לשווא.
    פירמוט לא יעזור עד להחלפת הרכיב הסורר.
    ספק בבקשה את נתוני השגיאה במסך הכחול.
    ולפותח האשכול "טכנאי" אין להאמין או לקחת ברצינות שום תוכנה חובבנית המתיימרת לפתור תקלות חומרה.

    Rush2012-05-20 12:36:54

    #47736
    טכנאי
    חבר

    שלום

    1.ראשית  מודה  לתגובה.הבעיה  באה  והולכת  .
    2.דרך  אתר  אטרף  הורדתי  קובץ  מc:\windows\minidump  ולאחר  מיכן  קיבלתי  לינק  לקובץ  תיקון  ממיקרוסופט    אך  הם  מזהירים  ממנו ולכן  לא  הרצתי  אותו .אם  כך  הבעיה  בתוכנה?
    3.אני  רוצה  לציין  ששיניתי  את  ההגדרות  לזיכרון  וירטואלי  לאחר  שהופיעה  הודעה  שאין  מספיק  למצב  שיקח  כמה  שהוא  רוצה. האם  זו  יכלה  להיות  הבעיה.
    4.בברכת  חג  שמח 
    #47739
    טכנאי
    חבר

    שלום

    זה  הלינק  שנשלח  לאטרף


    http://www.upf.co.il/file/602478752.html

    #47756
    טכנאי
    חבר

    שלום

    לא  חזרתם  אלי  מה  זה  אומר
    #47760
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    [QUOTE=Rush]ראה פה כיצד לנטרל את האתחול האוטומטי

    וכיצד לקבל מספרי שגיאה שיתנו רמז על מהות התקלה שלך.

    [/QUOTE]

    #47778
    טכנאי
    חבר

    שלום

    1.שלחתי  לך  קישור  האם  זה  לא  מספיק
    2.העתקי  את  מס  התקלה  דרך  הצייר   לא  מצליח  להעלות  לך
    3.איך  אני  יכל  לשלוח  למייל  שלך
    4.תודה
    #47814
    טכנאי
    חבר

    שלום

    אתם  לא  עונים  משמע  לא  יודעים  או  יש  סיבה  אחרת
    #47817
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    1. הקובץ ששלחת דורש תוכנה מיוחדת לפתיחה, גרסת האופיס שברשותי אינה מספקת.

    2. אילו היית משתף פעולה ומנטרל את האתחול האוטומטי ומספק מספרי שגיאה של המסך הכחול, אולי היה קל יותר.
    3. מכיוון ששגיאות מסוג זה נגרמות על פי רוב, כתוצאה של כשל חומרה ו\או דרייבר שאינו תואם,
        בשלב זה אני יכול רק להמליץ לך לקחת את המחשב לבדיקת מומחים.
    4. אם יש לך את הכלים והידע, תוכל לנסות לבודד את הבעיה בדרכים הבאות:
    א. הסרת הדרייברים של התקני התצוגה והשמע והתקנתם מחדש מאתר היצרן.
        כאשר ההסרה וההתקנה תתבצע בכל פעם לדרייבר בודד – ובדיקת המערכת לאחר מכן.
    ב. פתיחת המארז ושליפת כרטיס זיכרון אחד ועבודה עם השני – ולהיפך.
    ג.  בדיקה של רכיבי החומרה שלך והצלבתם ברכיבים חלופיים.
    4. גיבוי של כל המידע ופרמוט מלא של המערכת.  
        פתרון זה אינו יעיל במידה וקיימת תקלת חומרה. 
    אין פתרון קסם חד משמעי למסכים כחולים.
    יש לדעת את מקור התקלה ולטפל בה נקודתית.
    #47819
    טכנאי
    חבר

    שלום

    1.צילמתי  את   כל ה הודעה  לא  מצליח  להעלות  לאתר  אולי  אוכל  לקבל  את  המייל  ולשלוח  לך.
    2.תודה
    #47828
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    בבקשה:

    #47859
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    ממה שהספקתי להבין עד כה, מספרי השגיאה שלך עלולה לנבוע מהסיבות הבאות:

    1. אחד ההתקנים המחוברים (USB) גורם לכך- יתכן מתאם רשת אלחוטי.
    2. ציינת הגדרות זיכרון ווירטואלי שגויות או נמוכות – הגדר את הזיכרון הוירטואלי בדיוק לפי המדריך הזה.
    3. אחד מרכיבי הזיכרון שלך תקול ויש להחליפו.
    4. מחשב נגוע – סרוק במצב בטוח לאחר עדכון – ראה מדריך
    הגדר תחילה את הזיכרון הוירטואלי
    נתק את כל ההתקנים מהמחשב, השאר רק עכבר מסך ומקלדת ובדוק באם המערכת מתרסקת.
    באם לאחר ההגדרה של הזיכרון, ניתוק המחשב מכל ההתקנים וסריקתו
    המערכת עדיין מתרסקת, יש צורך להצליב את רכיבי הזיכרון.
    באם אינך מנוסה בנושאים אלה – יש לקחת את המחשב לאיש מקצוע.
    בהצלחה !
      
     
מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 24 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.