פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › מה ההבדל בין רמות TIRE של HELP DESK ? [בעיה נפתרה] This topic has 4 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 12 years, 3 months by גיא. מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ) מאת תגובות 21 בפברואר 2013 בשעה 22:51 #51060 גיאחבר לא פעם ולא פעמיים אני רואה במודעות דרושים אנשי HELP DESK TIRE 1 או TIE 2 או TIRE 3 מה ההבדלים בנייהם ? ומה הכוונה TIRE ? תודה לכל העוזרים 🙂 itsho2013-02-26 01:20:56 22 בפברואר 2013 בשעה 02:35 #51063 יניבמנהל בפורום רמת קושי tir1 שירות לקוחות תמיכה ראשונית 2 תמיכה מקצועית יותר 3 תמיכה ברמה גבוהה (מהנדס) 25 בפברואר 2013 בשעה 09:22 #51081 גיאחבר תודה עם התשובה 🙂 האם תוכל להגיד לי בין רמה 1 לרמה 2 הבדלים יותר מעמיקים מבחינת הדברים ש TIRE 1 נוגע ובאיזה דברים TIRE 2 נוגע? בהחלט יעזור לי . בתודה מראש 26 בפברואר 2013 בשעה 01:20 #51091 itshoמנהל בפורום אני מניח שזה יענה לך על השאלה. 3 במרץ 2013 בשעה 12:39 #51121 גיאחבר אכן ענה על השאלה תודה רבה:) מאת תגובות מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ) יש להתחבר למערכת על מנת להגיב. התחבר שם משתמש: סיסמה: זכור אותי התחבר