פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › בעיה בקבלת מיילים בgmail
- This topic has 2 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 10 years, 5 months by אבי לוי.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
-
מאתתגובות
-
12 בדצמבר 2013 בשעה 10:34 #54705חןחבר
מצליחה להוציא מיילים מהגימייל אך לא מצליחה לקבל..
גוגל לא יודעים איך לעזור לי ואני מתוסכלת!!מתקבלת ההודעה הבאה (מחקתי את כתובת המייל בגלל שמירה על הפרטיות):Delivery has
failed to these recipients or groups:
The email
address you entered couldn't be found. Please check the recipient's email
address and try to resend the message. If the problem continues, please contact
your helpdesk.
Diagnostic
information for administrators:Generating server: DBXPR05MB015.eurprd05.prod.outlook.com
Remote
Server returned '550
5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found'Original message
headers:Received: from DBXPR05CA007.eurprd05.prod.outlook.com (10.255.191.175) by
DBXPR05MB015.eurprd05.prod.outlook.com (10.242.146.149) with Microsoft SMTP
Server (TLS) id 15.0.837.10; Tue, 10 Dec 2013 06:29:07 +0000
Received: from AM1FFO11FD017.protection.gbl (2a01:111:f400:7e00::115) by
DBXPR05CA007.outlook.office365.com (2a01:111:e400:9800::47) with Microsoft
SMTP Server (TLS) id 15.0.837.10 via Frontend Transport; Tue, 10 Dec 2013
06:29:07 +0000
Received: from mail-oa0-f44.google.com (209.85.219.44) by
AM1FFO11FD017.mail.protection.outlook.com (10.174.64.206) with Microsoft SMTP
Server (TLS) id 15.0.825.6 via Frontend Transport; Tue, 10 Dec 2013 06:29:06
+0000
Received: by mail-oa0-f44.google.com with SMTP id m1so5106523oag.31 for
; Mon, 09 Dec 2013 22:29:05 -0800 (PST)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed;
d=gmail.com; s=20120113;
h=mime-version:in-reply-to:references:date:message-id:subject:from:to
:content-type;
bh=9acUylet/pfq7h9dhZC1lzZnYbB4f3wgysz5kxvZJLE=;
b=uekJU2dmy8W03VXpk1as93Ke0tJk/9qyBWdIf9JYT5b2Nll7TA0KzWNOPoGBgVYRBK
9d83M6S7Ut6rQXBzFjkSxFozFjbqVokM9L3vu5zAob/gjWaMBXN7nQBgu0MJWC336Aif
j8iuzScL6r0AKjrm4XuWpX66j6aGjXGUpJDNj8jGEJgaAqKspkz1f46xWOeA1hloaSk5
l3ma6s5+AsWJ5wqBpyIDk7Pi6EHV0g7aFgXHLt4n0Z3FgVzHQJ5UdTL4MH4jE8VVmMfS
hmQrONtwvxgyYsJMzBveuYQD8AYYHhOSeHr9Z5FdswClUiclqHYz0QDXyWhFKB5OAnBn
S83w==
MIME-Version: 1.0
X-Received: by 10.182.247.68 with SMTP id yc4mr199331obc.67.1386656945156;
Mon, 09 Dec 2013 22:29:05 -0800 (PST)
Received: by 10.182.189.103 with HTTP; Mon, 9 Dec 2013 22:29:05 -0800 (PST)
In-Reply-To: <CALKq9Qkbvwg4BAi=[email protected]>
References: <CALKq9Qkbvwg4BAi=[email protected]>
Date: Tue, 10 Dec 2013 08:29:05 +0200
Message-ID: <CANUVNUrYFRjT0rR+DdaF+Z4oCPDVYoWuo-Oyy_wL=[email protected]>
Subject: Re: email test
From: Yoash Katzir
To: yoash kazir
Content-Type: multipart/alternative; boundary="089e015384d6a4373904ed283aaa"
Return-Path:
X-Forefront-Antispam-Report: CIP:209.85.219.44;CTRY:US;IPV:NLI;EFV:NLI;
Final-Recipient:
Action: failed
Status: 5.1.1
Diagnostic-Code: smtp;550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found
X-Display-Name:
12 בדצמבר 2013 בשעה 15:50 #54706טכנאיחברשלום
1.לא הבנתי האם המייל עבד ופתאם הפסיק? האם עשית בדיקה עי שליחת מייל עצמי?2.תיכנסי להגדרות (כוכב מצד שמאל) ותעברי ל דאר נכנס ותגדירי אותו3.בהצלחה12 בדצמבר 2013 בשעה 16:17 #54708אבי לוימנהל בפורוםלדעתי חשבון הג'מייל שלך מסונכרן עם אאוטלוק.
יתכן ובצעת שינוי הגדרות.יתכן והחלפת ספק אינטרנט.בדיקה יסודית של הגדרות החשבון שלך בסינכרון עם אאוטלוקאו ביטול הסינכרון יובילו לפתרון התקלה.מנתוני השגיאה שלך, אני יכול לצאת מנקודת הנחה שהכשל נעוץבהגדרות שרת דואר נכנס (POP3 המסונכרן עם אאוטלוק) ושם יש להתרכז.בהצלחה ! -
מאתתגובות
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.