היי תמי
הבעיה באיתור ובמתן פתרונות מחץ לתקלות מהסוג הזה הן מאד קשות.
כעת אנחנו יכולים לשלול עכבר ומקלדת חיצוניים.
תוכלי תמיד לפנות למיקרוסופט בבקשת תמיכה, לאחר חקירת שתי וערב
שלהם ודרישת רישיון וצילום תקליטור ההתקנה, אולי… הם יסייעו. (מניסיון)
כדאי לנסות לבדוק באם הכשל נובע מתוכנת אופיס עצמה.
יתכן והיא נפגמה. משום שציינת שהתקלה היא אך ורק בעת כתיבת מסמך בוורד.
הסרתה אתחול המחשב והתקנתה מחדש.
פרמוט המחשב, היא פתרון בנוק אאוט לכל התקלות ברמת תוכנת המחשב.
לפני הכל צריכים להיות בטוחים שהכשל אינו ברמת החומרה,
משום שבמקרה זה פרמוט יהיה בזבוז זמן, נתונים ואנרגיה.
תחת קטגורית "יישום" וכן "מערכת" ניתן לראות רישומי שגיאות שהתרחשו.
ניתן לראות את האפליקציה עם השגיאה עם המועד בזמן המחשב כאשר התרחשה.
תקבלי שם נתוני שגיאה ועל סמך המידע הזה, יהיה ניתן לקבל קצה חוט מה בדיוק מתרחש שם.
ברגע שמידע כזה יהיה זמין עבורך, שתפי אותו איתנו
באמצעות כתיבתו או בהעלאת צילום מסך של חלון הפרטים ונשתדל לסייע.
בהצלחה !