מדפסת TR4500 הפסיקה לעבוד. אין מענה מניופאן

פורום פורומים פורום תמיכה בתקלות מחשבים מדפסת TR4500 הפסיקה לעבוד. אין מענה מניופאן

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #59595
    ytr
    חבר

    •  

    לאחרונה רכשתי מדפסת מחברת "ניופאן ישראל"-והיום(אני כותב דבריי אלו ביום שלישי,

    ה-12.2.2019) המדפסת חדלה להדפיס באופן פתאומי-כך סתם וללא שום סיבה.

    המדפסת נרכשה מחברת "ניופאן ישראל"-ויש עליה אחריות לתקופה של שנה-אלא שבחברת ניופאן ישראל לעולם לא עונים לטלפון-ולכן אפילו שירות כל כך אלמנטרי ובסיסי פשוט לא ניתן לקבל מהם-מה עושים?

    אני מצרף כאן את ההתכתבות שניהלתי עימם בעניין זה.

    אסף בנימיני.

    הסתר הודעה מקורית

    —– הודעה שהועברה —–

    מאת: אסף בנימיני <*****@****.***>

    אל: Limor Wolf <[email protected]>

    נשלח בתאריך: יום שלישי, 12 בפברואר 2019, 11:55:52 GMT‎+2‎

    נושא: Fw: בעיה במדפסת.

    לא נכון!! שקר וכזב-נסיתי כעת(שוב) להתקדשר ושוב איש אינו עונה!! מה יהיה?

    —– הודעה שהועברה —–

    מאת: Limor Wolf <[email protected]>

    אל: אסף בנימיני <*****@****.***>; Info_newpan <[email protected]>; outletonline <[email protected]>; info_karat <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>; [email protected] <[email protected]>

    נשלח בתאריך: יום שלישי, 12 בפברואר 2019, 11:30:02 GMT‎+2‎

    נושא: RE: בעיה במדפסת.

    אסף שלום

    התמיכה עונה בפחות מדקה לאחר שאני בדקתי והתקשרתי אליהם

    יש ללחוץ שלוחה 1 ולאחר מכן עוד פעם שולחה 1 לאחר חיוג המספר

    From: אסף בנימיני [mailto:*****@****.***]

    Sent: Tuesday, February 12, 2019 11:18 AM

    To: Info_newpan; outletonline; Limor Wolf; Albert Kaneti; info_karat; Doron Shavit; [email protected]; [email protected]

    Subject: Fw: בעיה במדפסת.

    לחברת ניופאן שלום רב:

    במספר הטלפון 072-2558800 אותו מסרתם לי לעולם לא עונים לטלפון-והקו תפוס באופן קבוע ובמשך כל שעות היום-מה יהיה? למה אי אפשר לקבל מכם שירות כל כך בסיסי ואלמנטרי??? למה?? אני לקוח שלכם!! תענו לטלפון!!!

    אסף בנימיני.

    —– הודעה שהועברה —–

    מאת: outletonline <[email protected]>

    אל: אסף בנימיני <*****@****.***>

    נשלח בתאריך: יום שלישי, 12 בפברואר 2019, 11:12:34 GMT‎+2‎

    נושא: RE: בעיה במדפסת.

    אסף שלום

    לצורך טיפול ואבחון התקלה, אנא צור קשר עם חברת כלנית 0722558800.

    תודה

    From: אסף בנימיני [mailto:*****@****.***]

    Sent: Tuesday, February 12, 2019 10:45 AM

    To: Info_newpan; outletonline; Rafi Cohen; Limor Wolf; info_karat; Doron Shavit; [email protected]

    Subject: בעיה במדפסת.

    לחברת "ניופאן" שלום רב:

    ביום 23.1.2019 רכשתי מכם מדפסת canon pixma TR4500 E4200 וביום שלישי, ה-12.2.2019 המדפסת חדלה להדפיס באופן פתאומי-כך סתם וללא שום סיבה. כיצד ניתן להתגבר על תקלה מסוג זה?

    אציין כי יש אחריות של שנה על המדפסת-ואני מצפה לקבל מכם מענה על כך!!

    אני מחכה לתשובתכם.

    בברכה,

    אסף בנימיני,

    ***

    ***'-דירה 4,

    ***,

    ירושלים, מיקוד: ***.

    מספרי טלפון: בבית-02-***. נייד-052-***.

    מספר פקס-077-***.

    נ.ב. 1)מספר הזהות שלי: ***.

    2)כתובות האי.מייל שלי: ***@***.co.il או:

    ***@gmail.com או: ***@gmail.com או:

    *****@****.*** או: ***.com או: ***@outlook.com

    3)ברשותי מחשב מסוג/דגם:

    מעבד Intel pentium G4560

    GHz 3.5, לוח אם H110

    דיסק SSD 120GB

    זכרון 4GB DDR4

    ספק כח Active, PFC-ללא כונן אופטי

    אותו רכשתי ביום 4.8.2018 מרשת ivory

    4)אני משתמש במערכת ההפעלה windows 10

    5)אני גולש באינטרנט באמצעות דפדפן chrome, ומשתמש בהגדלה ניכרת של אותיות המסך בשל בעיית ראייה.

    6)ספק האינטרנט שלי: חברת "בזק בינלאומי".

    #59647
    blue
    חבר

    הסתדרת ?

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.