לא נותרו הרבה אופציות:
1. בעיה ברמת הוינדוס – אולי מותקנת תוכנה כלשהי שמפריעה לתעבורה (מעניין למה דווקא אלי אקספרס)
– הבדיקה תהיה רק בעזרת מחשב אחר או להתקין את האפליקציה בפלאפון של מישהו באופן זמני – ולבדוק.
2. בעיה ברמת האינטרנט – הספקית שלך חוסמת אתר מסויים?
– הבדיקה תהיה על ידי גלישה ברשת אחרת. לדוגמא, לנתק את המחשב מכבל הרשת, ולגלוש באמצעות USB דרך פלאפון, או דרך נקודה חמה – רק אם יש כרטיס רשת אלחוטי למחשב.
3. בעיה ברמת המשתמש באתר – אולי חסמו את המשתמש שלך?
– את זה כבר קשה מאוד לבדוק. הייתי מנסה לפתוח חשבון נוסף וליצור קשר עם התמיכה לבדוק אולי זו באמת בעיה בצד שלהם.
unix2020-05-19 00:03:09