הודעת שגיאגה

מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #6258
    אהוד
    חבר
    בס"ד
     
    בזמן האחרון עולה הודעה:
     
     
     
    בעת שימוש באווטלוק אקספרס 6, (מע' הפעלה XP PRO).
    האפשרות היחידה להמשיך לקבל ולשלוח דואר היא רק ע"י כיבוי המחשב,
    חבר שלח לי קובץ לתיקון הבעיה : WindowsXP-KB894391-x86-HEB.exe ולא עזר.
     
    מה ניתן לעשות?
    תודה מראש!
    אהוד
     

    Rush2008-7-8 19:57:9

    #6277
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    הבעיה היא שאאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה.

    נסה להתקין גרסה יותר מתקדמת של אופיס ולבדוק.

    #6300
    אהוד
    חבר
    תודה על התשובה,
    אבל מה זה קשור?! 
    האאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה של הווינדוס, והוא לא מהחבילה של האופיס!
    גם בלי להפעיל אף אחת מתוכנות האופיס אני מקבל הודעה זו!
    (דרך אגב, אני משתמש באופיס 2003)
     
    שוב, תודה על התגובה.
    #6305
    אבי לוי
    מנהל בפורום

     

    קשור בקשר אמיץ.

    ציינתי באופן ברור, שאאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה.

    ציינת בהודעתך  "בעת שימוש באווטלוק אקספרס 6"    לכן באה ההצעה לבדוק את הישנות השגיאה גם עם תוכנת אופיס עדכנית יותר , שאינה מובנית במערכת ההפעלה.

     

    כעת אני מבין שהשגיאה מופיעה לא רק בשימוש באאוטלוק.

    בפעם הבאה שתקבל את הודעת השגיאה, לחץ בהודעת השגיאה על פרטי שגיאה נוספים.

    צלם את כל נתוני השגיאה וננסה להמשיך משם.

     

     

     

    #6306
    אריאל
    חבר

    לא להתווכח אם מומחים כמו 

     
    Rush

    #6330
    אהוד
    חבר
    תיקון טעות: השגיאה מופיעה רק בשימוש באאוטלוק!
     
    ותוך כדי שקראתי את תגובתך, Rush, עלתה לי ההודעה הנ"ל וניתרלה את המשך ההתקשרות… וכמובן, הפתרון היחידי היה – כיבוי והפעלה מחדש.
     
    אני מצרף צילום מסך אבל כנראה שיש עוד חלון בשלב של פירוט התקלה שאותו לא ראיתי,
    אולי זה יספיק כדי לעמוד על התקלה, ואם לא… בפעם הבאה (שלא תגיע)
    תודה
    #6340
    אבי לוי
    מנהל בפורום

    בדוק את תקינותה של חומת האש שלך.  וודא שהיא עולה עם חלונות.

    הכנס לתפריט התחלה התחל > הפעלה > הקלד MSCONFIG > לשונית איתחול. בדוק אם תהליך חיוני של המערכת מנוטרל.  יש לך ספק צלם מסך.

    אם יש לך שתי חומות אש שעובדות במקביל, נסה להסיר את תוכנת הצד השלישי ולהשאר רק עם חומת האש של חלונות.

    בדוק אם התקנת את כל עדכוני האבטחה מאתר מיקרוסופט.

    סרוק אחר רוגלות \ וירוסים \ תולעים השתמש גם בסריקות אול ליין חיצוניות.

     

    התקן את העדכון הזה:

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang= he&FamilyID=2996b9b6-03ff-4636-861a-46b3eac7a305

     

    נסה להתקין גרסת אופיס יותר עדכנית. 

     

    ספר אם הסתדרת.

    Rush2008-7-10 13:17:51

    #6343
    בן
    חבר

    בנוסך למה שכתב Rush

     

    הייתי רוצה שתלך להתחל ותרשום – CMD – יפתח לך חלון דוס

     

    שם תרשום :    netsh int ip reset 1.txt  – ואינטר

    תרשום גם :     netsh winsock reset  –  ואינטר

     

    כמו כן  , תעשה עדכון למערכת ועדכון לאנטי וירוס

    וסרוק מערכת.

     

    אגב, איזה אנטי וירוס יש לך?

     

    בהצלחה

     

    בן

    #6358
    יניב
    מנהל בפורום

    ב 90 אחוז מהמקרים יכול להיות גם וירוס

    נסה להתקין גירסת נסיון של Kaspersky Internet Security 2009 ל30 יום

    בצע סריקה

    והסר את המזיקים וסוף לסרט.

    #6359
    אהוד
    חבר
    תודה לכל המגיבים ,
    אנסה לבדוק אחת לאחת את ההצעות,
    (כמובן שתוך כדי שביצעתי את העדכון ש-RUSH הציע ופקודה א' מההצעה של בן, עלתה הודעת השגיאה)
    קבצים המצורפים בדו"ח:
     
     
     
     
    אני משתמש בNOD32 גירסה 2.7
     
    איזה אנטי וירוס יותר מומלץ? NOD32 או Kaspersky ?
     
    ושוב, תודה לכל המומחים!
     
     
     
    #7395
    mordechai
    חבר

    סליחה על ההידחפות אבל לפי מה שקראתי בפורום יותר טובה קספרסקי

     

מוצגות 11 תגובות – 1 עד 11 (מתוך 11 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.