פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › הודעת שגיאגה
- This topic has 10 תגובות, 6 משתתפים, and was last updated לפני 16 years, 10 months by
mordechai.
-
מאתתגובות
-
8 ביולי 2008 בשעה 15:20 #6258
אהוד
חברבס"דבזמן האחרון עולה הודעה:בעת שימוש באווטלוק אקספרס 6, (מע' הפעלה XP PRO).האפשרות היחידה להמשיך לקבל ולשלוח דואר היא רק ע"י כיבוי המחשב,חבר שלח לי קובץ לתיקון הבעיה : WindowsXP-KB894391-x86-HEB.exe ולא עזר.מה ניתן לעשות?תודה מראש!אהודRush 2008-7-8 19:57:9 8 ביולי 2008 בשעה 19:58 #6277אבי לוי
מנהל בפורוםהבעיה היא שאאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה.
נסה להתקין גרסה יותר מתקדמת של אופיס ולבדוק.
9 ביולי 2008 בשעה 02:21 #6300אהוד
חברתודה על התשובה,אבל מה זה קשור?!האאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה של הווינדוס, והוא לא מהחבילה של האופיס!גם בלי להפעיל אף אחת מתוכנות האופיס אני מקבל הודעה זו!(דרך אגב, אני משתמש באופיס 2003)שוב, תודה על התגובה.9 ביולי 2008 בשעה 11:25 #6305אבי לוי
מנהל בפורוםקשור בקשר אמיץ.
ציינתי באופן ברור, שאאוטלוק אקספרס הוא רכיב מובנה של מערכת ההפעלה.
ציינת בהודעתך "בעת שימוש באווטלוק אקספרס 6" לכן באה ההצעה לבדוק את הישנות השגיאה גם עם תוכנת אופיס עדכנית יותר , שאינה מובנית במערכת ההפעלה.
כעת אני מבין שהשגיאה מופיעה לא רק בשימוש באאוטלוק.
בפעם הבאה שתקבל את הודעת השגיאה, לחץ בהודעת השגיאה על פרטי שגיאה נוספים.
צלם את כל נתוני השגיאה וננסה להמשיך משם.
9 ביולי 2008 בשעה 15:32 #6306אריאל
חבר10 ביולי 2008 בשעה 04:25 #6330אהוד
חברתיקון טעות: השגיאה מופיעה רק בשימוש באאוטלוק!ותוך כדי שקראתי את תגובתך, Rush, עלתה לי ההודעה הנ"ל וניתרלה את המשך ההתקשרות… וכמובן, הפתרון היחידי היה – כיבוי והפעלה מחדש.אני מצרף צילום מסך אבל כנראה שיש עוד חלון בשלב של פירוט התקלה שאותו לא ראיתי,אולי זה יספיק כדי לעמוד על התקלה, ואם לא… בפעם הבאה (שלא תגיע)תודה10 ביולי 2008 בשעה 13:16 #6340אבי לוי
מנהל בפורוםבדוק את תקינותה של חומת האש שלך. וודא שהיא עולה עם חלונות.
הכנס לתפריט התחלה התחל > הפעלה > הקלד MSCONFIG > לשונית איתחול. בדוק אם תהליך חיוני של המערכת מנוטרל. יש לך ספק צלם מסך.
אם יש לך שתי חומות אש שעובדות במקביל, נסה להסיר את תוכנת הצד השלישי ולהשאר רק עם חומת האש של חלונות.
בדוק אם התקנת את כל עדכוני האבטחה מאתר מיקרוסופט.
סרוק אחר רוגלות \ וירוסים \ תולעים השתמש גם בסריקות אול ליין חיצוניות.
התקן את העדכון הזה:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang= he&FamilyID=2996b9b6-03ff-4636-861a-46b3eac7a305
נסה להתקין גרסת אופיס יותר עדכנית.
ספר אם הסתדרת.
Rush 2008-7-10 13:17:51 10 ביולי 2008 בשעה 14:19 #6343בן
חברבנוסך למה שכתב Rush
הייתי רוצה שתלך להתחל ותרשום – CMD – יפתח לך חלון דוס
שם תרשום : netsh int ip reset 1.txt – ואינטר
תרשום גם : netsh winsock reset – ואינטר
כמו כן , תעשה עדכון למערכת ועדכון לאנטי וירוס
וסרוק מערכת.
אגב, איזה אנטי וירוס יש לך?
בהצלחה
בן
11 ביולי 2008 בשעה 02:08 #6358יניב
מנהל בפורוםב 90 אחוז מהמקרים יכול להיות גם וירוס
נסה להתקין גירסת נסיון של Kaspersky Internet Security 2009 ל30 יום
בצע סריקה
והסר את המזיקים וסוף לסרט.
11 ביולי 2008 בשעה 04:13 #6359אהוד
חברתודה לכל המגיבים ,אנסה לבדוק אחת לאחת את ההצעות,(כמובן שתוך כדי שביצעתי את העדכון ש-RUSH הציע ופקודה א' מההצעה של בן, עלתה הודעת השגיאה)קבצים המצורפים בדו"ח:אני משתמש בNOD32 גירסה 2.7איזה אנטי וירוס יותר מומלץ? NOD32 או Kaspersky ?ושוב, תודה לכל המומחים!7 באוגוסט 2008 בשעה 11:14 #7395mordechai
חברסליחה על ההידחפות אבל לפי מה שקראתי בפורום יותר טובה קספרסקי
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.