Gmail – תמיכה טכנית

מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 19 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #9728
    admin
    מנהל בפורום

    תמיכה טכנית – Gmail         

    איך לשנות את ממשק השפה לעברית?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4033&P N=1

     

    איך לפתוח חשבון חדש בג'ימייל?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4023&K W=takala

     

    איך למשוך את Gmail לתוכנת אאוטלוק?

    http://www.takala.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=4088&P N=1

     

    לא מצליח להיכנס לחשבון Gmail?

    יש מספר סיבות שכיחות שבגללן משתמשים מתקשים להיכנס למערכת – החל בבעיות סיסמה וכלה בשגיאות שרת זמניות, או אפילו התנגשות עם תוכנה שפועלת במחשב. נתקלת בבעיה?

     

     

    – אם אתה חושב ששכחת את שם המשתמש שלך:ודא שהזנת את אותו שם משתמש שסיפקת בזמן תהליך הגדרת חשבון Gmail, והקפד לכלול נקודות (.) שהגדרת כחלק משם המשתמש שלך. רווחים, מקפים וקווים תחתונים אינם תווים חוקיים בשמות משתמש ב-Gmail, וכל שמות המשתמש חייבים להיות באורך של 6 תווים לפחות.

    אם אינך זוכר את שם המשתמש שלך, בצע את הפעולות הבאות:

    1. עבור אל https://mail.google.com
    2. לחץ על איני מצליח להיכנס לחשבון שלי בדף הכניסה.
    3. לחץ על הקישור שכחתי את שם המשתמש שלי.
    4. הזן את כתובת הדוא"ל המשנית שלך (כתובת הדוא"ל שסיפקת בעת יצירת חשבון Gmail) בשדה 'דוא"ל'.
    5. לחץ על הגש.
    6. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.
    7. בדוק בחשבון הדוא"ל המשני שלך הודעה המכילה רשימה של שמות משתמש ב-Gmail המשויכים לכתובת הדוא"ל המשנית.

    אם לא הזנת כתובת דוא"ל משנית בעת יצירת חשבון Gmail, ייתכן שתוכל לאחזר את שם המשתמש שלך באמצעות לחיצה על הקישור בהזמנת Gmail שקיבלת. אם קיבלת דוא"ל מצוות Gmail לכתובת המשנית שלך לאחר יצירת החשבון, תוכל לאחזר את שם המשתמש גם מהודעה זו.

     

     

    – אם אתה חושב ששכחת את הסיסמה שלך:

    כדי לאפס את סיסמתך, בצע את הפעולות הבאות:

    1. עבור אל https://mail.google.com
    2. לחץ על אינני מצליח להיכנס לחשבון שלי בדף הכניסה.
    3. לחץ על הקישור שכחתי את הסיסמה שלי.
    4. הזן את שם המשתמש שלך ב-Gmail (כל מה שכתוב לפני @gmail.com בשדה "שם משתמש".
    5. לחץ על הגש.
    6. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.

    * אם נכנסת או ניסית להיכנס לחשבון שלך ב-24 השעות האחרונות, וברשותך כתובת דוא"ל משנית המופיעה בחשבון Google שלך, הודעה המכילה הוראות לאיפוס הסיסמה תישלח לכתובת זו. לחיצה על הקישור הארוך הכלול בהודעה זו תיקח אותך לדף חדש, שיאפשר לך לשנות את הסיסמה. פעל על פי ההנחיות הבאות:

    1. הזן את הסיסמה החדשה שלך בשדה שבו אתה רואה "סיסמה חדשה:"
    2. הזן את הסיסמה החדשה שלך שוב בשדה שבו אתה רואה "הזן שוב את הסיסמה:"
    3. לחץ על הלחצן "אפס סיסמה".

    * אם נכנסת או ניסית להיכנס לחשבון ב-24 השעות האחרונות, או אם לא ציינת כתובת דוא"ל משנית, המתן 24 שעות כדי לאפס את הסיסמה על-ידי מענה על שאלת האבטחה שלך. כדי למנוע פריצה לחשבון שבו אתה משתמש באופן פעיל, שאלת האבטחה משמשת אך ורק לשחזור חשבון לאחר שחשבון לא היה פעיל במשך 24 שעות. איננו יכולים לעקוף את מגבלת 24 השעות או לאפשר גישה לסיסמתך בשום תנאי. לאחר המתנה של 24 שעות, חזור לדף הכניסה ל-Gmail, לחץ על אינני מצליח להיכנס לחשבון שלי ובצע את הפעולות הבאות:

    1. לחץ על הקישור "שכחתי את הסיסמה שלי".
    2. הזן את שם המשתמש שלך ב-Gmail (כל מה שנמצא לפני @gmail.com בשדה "שם משתמש".
    3. לחץ על הגש.
    4. הקלד בתיבת הטקסט את התווים שבתמונה ולחץ על הגש.
    5. בדף זה תראה שדה שבו תוכל לספק את התשובה לשאלת האבטחה שלך, המוצגת מעל לשדה. ענה על השאלה ולחץ על הגש.
    6. אם תספק את התשובה הנכונה, תועבר לדף חדש שיאפשר לך לאפס את סיסמתך.
    7. בדף חדש זה, הזן את הסיסמה החדשה שלך בשדה שבו אתה רואה "סיסמה חדשה:"
    8. הזן את הסיסמה החדשה שלך שוב בשדה שבו אתה רואה "הזן שוב את הסיסמה:".
    9. לחץ על הלחצן "אפס סיסמה".

    – אם ניסית להיכנס לחשבון שלך, אך שם המשתמש והסיסמה שלך אינם תואמים: ודא שהזנת הכל כראוי, ונסה שוב. לתשומת לבך, שדה הסיסמה הנו תלוי רישיות, ולכן הקפד להשתמש בסוג הרישיות הנכון. אין לך מה לדאוג לגבי נעילת החשבון עקב ניסיונות כניסה רבים מדי למערכת. Gmail אינו מגביל את מספר הניסיונות.

    אם אתה עדיין נתקל בבעיות, עיין במידע לעיל ופעל בהתאם להנחיות שבסעיף "אם אתה חושב ששכחת את הסיסמה שלך".

     

     

    – אם החשבון שלך הושבת, ננעל או נתון לפעולות תחזוקה: לא תוכל לגשת אל החשבון שלך באופן זמני. תוכל לקבל גישה שוב בהקדם האפשרי, בדרך כלל בתוך 24 שעות.

     

     

    אם נכנסת למערכת, אך אתה מקבל שוב ושוב הודעת "שגיאה זמנית (502):" משמעות הדבר היא שחשבון Gmail שלך אינו זמין כרגע. שגיאות אלה נפתרות מעצמן בדרך כלל בתוך מספר דקות, לכן המתן מעט לפני שתנסה להיכנס שוב. לתשומת לבך, אף שהחשבון שלך אינו נגיש, ההודעות ופרטי החשבון שלך בטוחים.

     

     

    – אם נכנסת למערכת אך אתה מקבל הודעות שגיאה חוזרות ונשנות: נסה לנקות את המטמון ואת קובצי ה-Cookie של הדפדפן. להנחיות בנושא ניקוי המטמון וקובצי ה-cookie שלך, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

     

    2. איך משנים את פרטי החשבון, את הסיסמה או את שאלת האבטחה?

    Gmail מקל עליך לעדכן בצורה בטוחה את פרטי החשבון שלך. לאחר שנכנסת לחשבון, לחץ על "הגדרות" בחלק העליון של כל דף ב-Gmail, ופתח את "חשבונות". מכאן תוכל לשנות את הסיסמה, את השאלה הסודית, את שם איש הקשר המשויך לחשבון שלך ופרטים חשובים אחרים על-ידי לחיצה על 'הגדרות חשבון של Google'.

    עדכון השם בחשבון שלך מתבצע בדרך כלל מיידית. אולם שינויים מסוימים עשויים להתעכב בזמן שהשרתים שלנו מבצעים עדכונים תקופתיים.

    מטעמי אבטחה אינך יכול לשנות את שם המשתמש שלך, ואנו איננו יכולים לשנות אותו עבורך. אם ברצונך לנסות משהו שונה, Gmail מציע מספר דרכים לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, אך עדיין לקבל הודעות לאותו החשבון. לדוגמה, באפשרותך להוסיף סיומת לכתובת הדוא"ל הקיימת שלך באמצעות '+' כדי לקבל הודעות שנשלחו אל ‏@gmail.comכינוי.כלשהו+שםהמשתמש.שלך. לדוגמה, הודעות שנשלחו אל [email protected] מועברות אל [email protected]. דרך אחרת לשנות את כתובת הדוא"ל שלך היא להוסיף נקודה אחת או יותר לכתובת. Gmail אינו מזהה נקודות כתווים בתוך שמות משתמש, ולכן הודעות שנשלחו אל ‏@gmail.com‏שםהמשתמששלך ו- @gmail.comש.ם.ה.מ.ש.ת.מ.ש.ש.ל.ך וכן @gmail.comשם.המשתמש.שלך מועברות כולן אל החשבון שלך – ורק לשלך.

     

     

    Gmail איטי?

    אם המהירות של Gmail איטית מהרגיל, ייתכן שהסיבה לכך היא שמטמון דפדפן האינטרנט מלא. הקדש רגע כדי לצאת מ-Gmail ולנקות את מטמון הדפדפן וקובצי ה-cookie שלך. להנחיות בנושא ניקוי המטמון וקובצי ה-cookie שלך, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

    ייתכן גם שיישומים של אבטחת אינטרנט, חומת אש ואנטי-וירוס המותקנים במחשב מונעים מ-Gmail לעבוד כראוי. באפשרותך לנסות להשבית את אחת מהתוכניות המוזכרות לעיל למטרות בדיקה, כדי לראות אם ההשבתה פותרת את הבעיה. אם לא, ייתכן שתצטרך לפנות לתמיכת הלקוחות של התוכנה ולקבל הנחיות לגבי אופן הגדרת התצורה של התוכנה כך שתעבוד בצורה תקינה עם Gmail.

    ולבסוף, לחוויית Gmail הטובה ביותר, אנו ממליצים להשתמש בדפדפנים הבאים, הנתמכים במלואם:

      – Firefox ‏(גרסאות 0.8 ומעלה)
      – Internet Explorer ‏(גרסאות 5.5 ומעלה)
      -Mozilla ‏(גרסאות 1.4 ומעלה)
      -Netscape ‏(גרסאות 7.1 ומעלה)
      – Safari (גרסאות 1.3 ומעלה)

    ללא קשר לסוג הדפדפן שברשותך, כדי להשתמש ב-Gmail עליך לוודא שהדפדפן שלך מאפשר קובצי cookie. אם הדפדפן שלך תומך בכך, אפשר גם JavaScript. להנחיות בנושא אפשורJavaScript או קובצי cookie, היעזר בתפריט 'עזרה' בדפדפן.

    מקור: http://mail.google.com/support/bin/static.py?page=faq.html&a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;a mp;hl=iw#q2

    יש אפשרות גם להיכנס לגירסה הישנה יותר של הג'ימייל בכתובת הבאה:

     

    https://mail.google.com/mail/?ui=1

     

     

    עוד תקלות נפוצות בג'ימייל

    Logging In


    Inbox won't load using Google Chrome

    If you encounter a blank white page when trying to access Gmail in Google Chrome, and also when accessing iGoogle or other Google sites, you're likely encountering a known issue with Google Chrome.

    While our engineers are investigating this issue, you can access Gmail with another browser, such as Mozilla Firefox.

    Notifier cannot connect to mailbox with 'Always use https' setting enabled

    *Note: If you've enabled the 'Always use https' setting in Gmail, you'll need to install a patch for the Notifier to work with this setting:

    1. Download the patch (.zip).
    2. Open the folder.
    3. Double-click the notifier_https.reg file.
    4. Click yes when you're asked to confirm if you want to add the information to the registry.
    5. Restart the Notifier.

    If you decide you no longer want to use the https setting, you'll need to install the other file included in the download to reset the Notifier. Use the same method as above, except with 'notifier_https_undo.reg.'

     

    'Older version,' 'Newer version,' and 'basic HTML' links appear broken in Firefox 3

    To switch to a different version of Gmail using Firefox 3.0, right-click on the link and select Open link in new tab. You can also sign in directly at the following URLs:

           Older version at http://mail.google.com/mail/?ui=1

           Newer version at http://mail.google.com

           Basic HTML version at https://mail.google.com/mail/h/

    Firefox constantly refreshes 'Loading…' page

    Some users have reported that Firefox continually refreshes as Gmail loads. If you're experiencing these infinite browser redirects, sign in from our secure site at https://mail.google.com/mail.

     

     

    'Loading…' error with Ask toolbar installed on IE7

    If you have the Ask toolbar installed on Internet Explorer 7.0 and get the error, 'Loading…This is taking too long…' you can disable the toolbar to load Gmail successfully. Here's how:

    1. Disable the toolbar by right-clicking next to the toolbar and unchecking Ask Toolbar in the menu that appears.
    2. After disabling the toolbar, exit Internet Explorer by selecting Exit from the File menu.
    3. Re-open Internet Explorer and sign in to Gmail.

     

    Stuck on 'Loading…' using IE7 with My Web Search toolbar or FunWebProducts

    If you're stuck on 'Loading…' or are redirected to Gmail's 'basic HTML' view with Internet Explorer 7.0, and you have the My Web Search toolbar or FunWebProducts installed, we suggest removing the extension from your browser, as FunWebProducts is potential malware. Here's how to remove an extension:

    1. Click Start on your Windows taskbar.
    2. Select Settings, then Control Panel.
    3. Double-click Add or Remove Programs.
    4. Select My Web Search Bar, and click Remove.

     

     

    'Operation aborted' error when opening Gmail on IE

    Some Internet Explorer users are reporting the error message, "Internet Explorer cannot open the Internet site http://mail.gmail.com/mail/. Operation aborted." If you're experiencing this problem, please use a different browser, or access the older version of Gmail.

    Inbox won't load. Directed to our 'basic HTML' view

     

    If you get stuck on 'Loading…,' we suggest first trying our troubleshooting steps. You should be able to use the 'older version' of Gmail or the basic HTML view while we work to resolve the issue.

     

    'Oops 009' partially loads inbox in small rectangle

    Some users have experienced their mail loading in a small rectangle at the top, left corner of their screens. As a workaround, we suggest that Firefox users disable the Megaupload extension and that Internet Explorer users try signing in from Firefox, available for free download.

     

    Chat and Contacts


    Names and other text display as 'undefined'

    If you see names in your Chat list or messages displayed as 'undefined,' or if you see 'undefined' between the 'Save' and 'Discard' buttons when composing a message, please upgrade your Better Gmail Firefox extension to Better Gmail 2. If you have Greasemonkey enabled in your browser, please disable the 'Gmail Conversation Preview' script to resolve the issue.

     

    Contact groups retain old contacts when composing mail

    When composing a message to a contact group, some users might notice that the To: field populates with email addresses of contacts that were previously removed from that contact group. If you're experiencing this issue, switch to the older version of Gmail to edit any affected contact groups.

     

    'You have been signed out of Gmail…'

    Some Firefox users have reported seeing the error, 'You have been signed out of Gmail. You must sign back in to reenable chat.' Please clear your cache to resolve the issue.

    Chat list doesn't appear in 'Older version' of Gmail using Firefox 3 or Google Chrome

    To use chat in Firefox 3 or Google Chrome, you'll need to be in the 'newer version' of Gmail. Just click Newer Version at the top of any Gmail page, or sign in to http://mail.google.com again.

     

    Contact Manager isn't scrollable when more than 20 groups are present

    Users with a lot of contact groups won't be able to scroll through the Groups drop-down menu to add people to a group. We suggest selecting the group in question and using the add this to group field to add users.

    'Contact creation failed'

    Please upgrade your Better Gmail Firefox extension to Better Gmail 2.

    ;

     

    POP & IMAP


    #28598
    admin
    מנהל בפורום

    קיצורי מקשים בג'ימייל –

    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answe r=6594

    #57459

    בס"ד

    צהריים טובים
    יש מייל שקיבלתי לפני מספר חודשים , מחקתי אותו מתיבת הדואר הנכנס ואחרי כחודש הוא נמחק אוטומטית מסל האשפה
    האם יש אפשרות לשחזר אותו
    #57671
    דרור
    חבר

    אינני זוכר סיסמא למייל של gmail לאחר איפוס מכשיר

    לא מצליח לאפס סיסמא לפי הוראות האתר שואל שאלות לא רלוונטיות

    #58505
    marcianofer
    חבר

    היי, יש לי תקלה בgmail, כשאני עושה "כתוב הודעה" המיל לא מאפשר לי לכתוב את הנמען. כשאני לוחצת על שורת "נמענים" למעלה, זה ישר קופץ למיל עצמו ולכן אני יכולה לשלוח מילים ב"השב" או "העבר". כיצד ניתן לתקן זאת? תודה עופר.

    #58542
    גיא
    חבר

    אשמח מאד לעצה בעניין זה. גםא ני מתמודד עם זה כבר כמה חודשים ולצערי נאלצתי לעבור לשימוש בדפדפן אחר כי כרום לא מאפשר שליחת אימיל חדש בג'ימייל. 

    #58543
    גיא
    חבר

    אשמח מאד לעצה בעניין זה. גםא ני מתמודד עם זה כבר כמה חודשים ולצערי
    נאלצתי לעבור לשימוש בדפדפן אחר כי כרום לא מאפשר שליחת אימיל חדש
    בג'ימייל.

    #58544
    אסתר5
    חבר

    גם אצלי יש אותה תקלה וגם אצל חברתי. דרך דפדפן כרום הוא לא מאפשר גישה לאנשי קשר כששולחם הודעה חדשה. הסמן קופץ בין "אל" ל"נמענים" וקופץ לטאב הבא. משהו קרה לגימייל. העניין הוא שאין למי לפנות שם בשביל לברר איך לפתור את הבעיה. במיוחד למי שלא דובר אנגלית. האם אפשר להתקשר לתמיכה טכנית בגימייל ישראל?

    דבר שני. עברתי לאקספלורר אבל הוא מסמן לי כל מילה בהודעה כשגיאה. פס אדום מתחת למילה. איך מבטלים את זה?
    #58576

    כשאני נכנסת לג'ימייל הוא לא מאפשר לי למלא נמענים אלא מקפיץ ישר לגוף ההודעה. זה קורה כך בכל תיבות הדואר שלי בג'ימייל. מה עושים?

    #58647
    אליקים
    חבר

    שלום

    לפני מספר שנים פתחתי חשבון ג'ימייל ולא השתמשתי בו כמה שנים.
    לא זוכר לגביו שום פרט, האם יש דרך לאתר חשבון כזה?

    אלי

    #58758
    Mativ
    חבר

    המייל מחובר באופן קבוע באייפד

    ואני לא זוכר את הסיסמא והמספר טלפון לאימות כבר שונה
    איך אני מצליח לשחר את הסיסמא שלי? כבר אבוד עצות!
    #59020
    מהלי
    חבר

    הי , אצלי בעיה דומה רק שלא קופץ כלום … פשוט לא מאפשר לי לכתוב את הנמען ….ויש הודעת שגיאה שהחיבור לגימייל לא בסדר.. ממש ככה

    נמצא לך פתרון לבעיה?
    #59021
    מהלי
    חבר

    איך  נפתרה לך הבעיה?

    #59057
    asaferez123
    חבר

    שלום לכם כותב אסף ארז 

    לפני חודש פתחתי ערוץ יוטיוב ואני רשמתי שם לא קלית ולא טובמבולבל,
    ברצוני לשנות את השם של הערוץ אבל זה לא נותן לי זה רושם:
    (השם שונה לאחרונה ולא ניתן לשנותו שוב כרגע)כועסכועס,
    רציתי לדעת מה אפשר לעשות בעניין ועם תוכלו לעזור לי בבקשהEmbarrassedחיוך זה ממש חשוב
    #59061

    לא מצליחה להיכנס לג'ימייל!!!!!

    מוצגות 15 תגובות – 1 עד 15 (מתוך 19 סה״כ)
    • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.