פורום › פורומים › פורום תמיכה בתקלות מחשבים › אין סאונד בויסטה לאחר התקנת SP1
- This topic has 0 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 16 years, 8 months by
admin.
-
מאתתגובות
-
29 בספטמבר 2008 בשעה 04:05 #9858
admin
מנהל בפורוםאין קול בויסטה לאחר התקנת SP1
לאחר התקנת Windows Vista Service Pack 1 אתה נתקל בבעיות הקשורות לקול
מאפייני הבעיה
לאחר התקנת Windows Vista Service Pack 1 (SP1), ייתכן שתיתקל באחת הבעיות הבאות הקשורות לקול:
• לא מופקים צלילים בעת השמעת קבצי שמע או הפעלת תוכניות הכוללות רכיב שמע. • סימן הרמקול לצד השעון באזור ההודעות עלול להציג את ההודעה הבאה: לא מותקן התקן פלט שמע• בקר הקול במנהל ההתקנים מציג סימן קריאה צהוב. סיבה
שינויים באופן הפעולה של הקול עשויים להתרחש מאחר ש- Window Vista SP1 מעדכן קבצי מערכת ומנהלי התקנים רבים כדי לשפר את מהימנות ההתקנים. לשם כך, ערכת ה- Service Pack תתקין מחדש מנהלי התקנים רבים בסוף תהליך ההתקנה. חלק ממנהלי ההתקנים הישנים עלולים להיתקל בכשל בהתקנה עקב תהליך זה.הערה מומלץ להתקין את מנהלי ההתקנים האחרונים עבור החומרה שלך לפני שתתקין Window Vista SP1. פעולה זו תסייע לך למנוע את הבעיה המתוארת בסעיף "מאפייני הבעיה".
פתרון הבעיה
כדי לפתור בעיה זו, היעזר באחת מהשיטות הבאות, לפי סדר הופעתן. לאחר שתנסה כל שיטה, בדוק אם אתה יכול לשמוע צלילים. לשם כך, הפעל קובץ שמע באמצעות תוכנית כגון Windows Media Player.הערה זכור להגביר את עוצמת הקול ברמקולים של המחשב ובבקרת עוצמת הקול של התוכנית.
שיטה 1: הפעל מחדש את המחשב
חשוב להפעיל מחדש את המחשב לפחות פעם אחת לאחר התקנת Window Vista SP1 כדי לוודא שכל התהליכים הקשורים הושלמו. תהליכים אלה כוללים התקנות של מנהלי התקנים.
לאחר שתפעיל מחדש את המחשב, קבע אם באפשרותך לשמוע צליל.
שיטה 2: חבר שוב את הרמקולים של המחשב
רוב כרטיס הקול התואמים ל- Windows Vista כוללים תכונה המזהה את שקע השמע שאליו מחוברים הרמקולים. ייתכן שיהיה עליך לנתק את הרמקולים של המחשב מכרטיס הקול ולאחר מכן לחבר אותם שוב לאותה יציאה. הליך זה עשוי להפעיל את תכונת זיהוי השמע כדי להגדיר את התקן הפלט.
שיטה 3: בדוק כי התקן הפלט מוגדר כראוי
לאחר שתתקין את Windows Vista SP1, ייתכן שתגלה כי התקן הפלט, הנקרא גם התקן ההשמעה, המשמש כברירת מחדל השתנה.
כדי להגדיר את התקן ברירת המחדל, בצע את הפעולות הבאות:
1. לחץ על התחל , הקלד קול בתיבה
התחל חיפוש ולאחר מכן לחץ על קול בתוצאות החיפוש בחלק העליון של תפריט התחלה. 2. לחץ על הכרטיסיה הפעלה. סימן ביקורת מוצג לצד התקן ברירת המחדל. עבור רוב המשתמשים, התקן ברירת המחדל הוא רמקולים. 3. לחץ על הפריט שברצונך להגדיר כהתקן ברירת המחדל ולאחר מכן לחץ על הגדר כברירת מחדל. 4. לחץ על אישור כדי לשמור את ההגדרות ולסגור את תיבת הדו-שיח קול. שיטה 4: ודא כי מנהל התקן הקול מותקן
לשם כך, בצע את הפעולות הבאות:
1. לחץ על התחל , הקלד מנהל ההתקנים בתיבה
התחל חיפוש ולאחר מכן הקש על ENTER. 2. בתיבת הדו-שיח מנהל ההתקנים, הרחב את בקרי קול, וידאו ומשחק. אם מופיע סימן שאלה צהוב לצד פריט ברשימה, מנהל ההתקן לא קיים או לא ייטען. עבור לשיטה 5.
שיטה 5: טען מחדש את מנהל התקן הקול הנוכחי
לשם כך, בצע את הפעולות הבאות:
1. לחץ על התחל , הקלד מנהל ההתקנים בתיבה
התחל חיפוש ולאחר מכן הקש על ENTER. 2. בתיבת הדו-שיח מנהל ההתקנים, הרחב את בקרי קול, וידאו ומשחק. 3. אתר את התקן השמע הכלול עם המחשב. 4. לחץ באמצעות לחצן העכבר הימני על ההתקן ולאחר מכן לחץ על מאפיינים. 5. לחץ על הכרטיסייה מנהל התקן. 6. לחץ על הסר התקנה. 7. ודא שתיבת הסימון מחק את תוכנת מנהל ההתקן עבור התקן זה נקיה ולאחר מכן לחץ על אישור. 8. בתיבת הדו-שיח מנהל ההתקנים, לחץ על תפריט פעולה ולאחר מכן לחץ על סרוק שינויים בחומרה. תראה הודעה המציינת כי התקן החומרה מותקן. בנוסף, התקן השמע שהוסר מופיע כעת במנהל ההתקנים.
9. סגור את תיבת הדו-שיח מנהל ההתקנים ולאחר מכן בדוק אם באפשרותך לשמוע קול. שיטה 6: עדכן את מנהל התקן הקול הנוכחי
לשם כך, פנה ליצרן של מנהל התקן הקול כדי לבקש מנהל התקן קול מעודכן.
הערה במקרים מסוימים, ייתכן שהיצרן הנחה אותך להסיר את מנהל התקן הקול הנוכחי כדי למחוק את קבצי מנהל ההתקן. לשם כך, בצע את הפעולות המתוארות בשיטה 5, אך בשלב 7, לחץ כדי לבחור בתיבת הסימון
מחק את תוכנת מנהל ההתקן עבור התקן זה. לקבלת פרטים על הדרך ליצירת קשר עם ספקי החומרה והתוכנה, לחץ על מספר המאמר המתאים מתוך הרשימה הבאה כדי להציגו מתוך מאגר הידע Microsoft Knowledge Base:
65416 (http://support.microsoft.com/kb/65416/) פרטי קשר של ספקי חומרה ותוכנה, A-K (ייתכן שקישור זה מפנה לתוכן שחלק ממנו או כולו מופיע באנגלית) 60781 (http://support.microsoft.com/kb/60781/) פרטי קשר של ספקי חומרה ותוכנה, L-P (ייתכן שקישור זה מפנה לתוכן שחלק ממנו או כולו מופיע באנגלית) 60782 (http://support.microsoft.com/kb/60782/) פרטי קשר של ספקי חומרה ותוכנה, Q-Z (ייתכן שקישור זה מפנה לתוכן שחלק ממנו או כולו מופיע באנגלית)Microsoft מספקת פרטי קשר של ספק חיצוני כדי לסייע לך באיתור תמיכה טכנית. פרטי הקשר הללו עשויים להשתנות ללא התראה. Microsoft אינה ערבה לדיוקם של פרטי הקשר של הספק האמור.
סטטוס
Microsoft אישרה כי מדובר בבעיה במוצרי Microsoft ששמותיהם מופיעים בסעיף 'חל על'.מידע נוסף
לקבלת מידע נוסף אודות האופן שבו ניתן לפתור בעיות קול נפוצות ב- Windows Vista, בקר באתר האינטרנט הבא של Microsoft:מקור: מיקרוסופט
קישור למקור:
http://support.microsoft.com/kb/948481
takala 2008-9-29 4:6:28 -
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.